جمعه ۰۵ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۰ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 9

گفتگو با بازیکن لارستانی استقلال تهران

میلاد لارستان: هافبک جوان استقلال در بازی با سپاهان برای اولین بار در ترکیب اولیه استقلال قرار گرفت و با گلی که به این تیم زد موفق شد نام خود…

میلاد لارستان: هافبک جوان استقلال در بازی با سپاهان برای اولین بار در ترکیب اولیه استقلال قرار گرفت و با گلی که به این تیم زد موفق شد نام خود را به عنوان پدیده جدید لیگ سر زبان‌ها بیاندازد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از “ورزش سه”، فرشید اسماعیلی که یکی از ارکان اصلی تیم امید محسوب می‌شود کم‌کم خودش را به ترکیب ثابت آبی‌ها تحمیل می‌کند، در مورد شروع فوتبالش می‌گوید: من در بندر لنگه به دنیا آمدم اما برای فوتبال به بندر کنگ رفتم و فوتبالم را در تیم دریانوردان زیرنظر آقای صفایی شروع کردم.

او ادامه داد: بعد از این به شیراز رفتم و فوتبالم را در فجرسپاسی در رده‌های جوانان، نوجوانان و بزرگسالان ادامه دادم. در دوران آقای یاوری بازی در لیگ‌برتر را هم تجربه کردم. البته باید این را هم بگویم که پدر من اصالتا اهل روستای دنگز در شهرستان لارستان هستم.

هافبک جوان استقلال از حضورش در استقلال کاملا راضی هست: استقلال را خودم انتخاب کردم و کاملا از حضور در این تیم راضی هستم. اینجا بزرگترهایی هستند که خیلی به من کمک می‌ کنند تا بتوانم پیشرفت کنم.

او در پاسخ به این سوال که آیا برای حضور در ترکیب استقلال تلاش می‌کند یا نه هم گفت: صددرصد تلاش می‌کنم اما عجله‌ای ندارم. می‌ خواهم سالیان سال برای استقلال بازی کنم و یک بازیکن مثمرثمر برای این تیم باشم.

اسماعیلی در مورد حضورش در ترکیب اصلی برای بازی با فولاد هم گفت: این موضوع نظر سرمربی است و من هرگز در آن دخالت نمی‌کنم اگر آقای مظلومی تصمیم بگیرد، من با تمام توان در این بازی به میدان خواهم رفت.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱:۱۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین