پنج شنبه ۰۴ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۱ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 9

تجمع بزرگ “مرگ بر آمریکا”در لارستان+تصاویر

میلاد لارستان: در آستانه یوم الله ۱۳ آبان ماه، با حضور باشکوه مردم و مسئولان ولایتمدار لارستان، تجمع استکبار ستیزی در این شهرستان برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان؛ شامگاه…

میلاد لارستان: در آستانه یوم الله ۱۳ آبان ماه، با حضور باشکوه مردم و مسئولان ولایتمدار لارستان، تجمع استکبار ستیزی در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان؛ شامگاه امشب در مراسمی با حضور مسئولان، روحانیون، نیروهای نظامی و انتظامی، بسیجیان، دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف مردم شهید پرور و ولایتمدار لارستان، تجمع بزرگی با عنوان استکبار ستیزی در این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم، حاضرین با در دست داشتن پلاکاردهایی مزین به جنایت های فراموش نشدنی آمریکا علیه ملت ایران و همچنین پرچم های رنگین با شعار “هیهات منه الذله”، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل سعود خائن و غیره انزجار خود را با فریادهای ممتد علیه مستکبرین عالم اعلام داشتند.

امیر جاهدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان در این برنامه در سخنانی ضمن گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان و با استناد به آیاتی از قرآن کریم، اظهار داشت: روز سیزدهم آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و سند رسوایی شیطان بزرگ آمریکاست.

وی با اشاره به اینکه در سه دهه ای که از تسخیر لانه جاسوسی می گذرد، آمریکاییان کوشیده اند با حربه های مختلف بر ایران اسلامی ضربه زنند تا حیات به فنا رفته خود را ادامه دهند، افزود:به حول و قوه الهی، خورشید فروزان انقلاب اسلامی در قلوب مستضعفین روشن شد و راه را بر جنایتهای مستکبرین بست.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان با بیان اینکه آمریکایی ها هر روز با دسیسه های مختلفی مانند کودتا، ترور، تحمیل جنگ، برنامه ریزی برای نفوذ عقیدتی، سیاسی و فرهنگی در مختصات فکری جامعه ایران برای متوقف کردن شعله های استکبار ستیزی که راز پیروزی انقلاب اسلامی است، نقشه کشیده است، تصریح کرد: آمریکایی ها تلاش می کنند با نشان دادن چهره ای مظلوم و مدافع حقوق بشر، خنجر را از پشت بر جهادگران وارد نمایند.

این مسئول با بیان اینکه آمریکای امروز همان آمریکای دیروز است، خاطر نشان کرد: این آمریکا همان آمریکایی است که جمعیت ۶۰ میلیونی سیاه پوستان و سرخ پوشتان بومی آمریکا را به ۸۰۰ هزار نفر کاهش داد و با قتل، غارت، تبعید و برده داری سند ننگین خود را بر قاره آمریکا مصوب کرد.

وی با اشاره به اینکه آمریکای امروز همان آمریکایی است که نظام برده داری و تبعیض نژادی را در عالم به راه انداخت و بیش از میلیون ها نفر را به بند کشید، افزود: آمریکای امروز همان شیطان پلیدی است که در کمتر از یک صدم ثانیه ۲۲۰ هزار نفر انسان را بوسیله بمب هسته ای شهرهای “هیروشیما” و “ناکازاکی” به خاک و خون کشید.

جاهدی با ابر جنایت خواندن آمریکا، گفت: این کشور، همان کشوری است که در جریان جنگ جهانی دوم ۲۵ میلیون انسان بی گناه را به کشتن داد.

وی با برشمردن گوشه ای از صدها جنایت بزرگ آمریکا در طول دوران نچندان طولانی تاریخ این کشور، تصریح کرد: کشتار مردم مظلوم ویتنام، ساقط کردن هواپیمای مسافربری در خلیج فارس، حامی اصلی جنگ تحمیلی، پشتیبان برپایی فتنه های مختلف در ایران، ترور دانشمندان هسته ای در برابر دیدگان خانواده آنها، اعمال بیش از سه دهه تحریم بر مردم ایران و اصرار بر آن، پشتیبان رژیم پلید صهیونیستی، حمایت کننده داعشیان وحشی و غارتگر و از جمله جنایات آمریکاییان ظالم است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان با تکرار دوباره سخنان حضرت امام(ره) با شیطان بزرگ خواندن آمریکا، افزود: بقول آن بزرگمرد، تمام بدبختی های عالم از آمریکاست.

وی با تأکید بر اینکه ماهیت این شیطان بزرگ تغییر نکرده و نخواهد کرد، تصریح کرد: امروز آمریکا تلاش می کند از دریچه فرهنگ، سیاست، اقتصاد و غیره بر افکار و عقاید مردم ما نفوذ کند.

جاهدی با بیان اینکه آمریکا تلاش دارد تا برجام را حربه ای برای ایجاد دو دستگی، نفاق و بر هم زدن همدلی ها در کشور ایران مبدل کند، اضافه کرد: سربازان عرصه دیپلماسی امروز، همان سربازان دیروز در عرصه جنگ تحمیلی هستند که پشت همه ابرقدرتها را بر خاک مذلت نشاندند.

وی با اشاره به اینکه به حول و قوه الهی و راهبری های پیامبر گونه رهبری نظام به سند همدلی و وفاق ملی تبدیل خواهد شد، تأکید کرد: بدون تردید امروز و فردا در جای جای کشور عزیزمان و از زبان مسئولین و مردم نسل دیروز و امروز فریاد مرگ بر آمریکا بلند خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان بیان کرد: مردم ما با پیروی از مکتب حسینی و با سرلوحه قرار دادن واقعه عاشورا زیر بار هیچ ذلتی نخواهد رفت و با درس آزاد مردی که از سرور و سالار شهیدان آموخته است، راه دستیابی به قله های افتخار را می پیماید.

وی راه کسب پیروزی را ایستادگی و تقویت جبهه های داخلی و بیرونی نظام، تقویت جبهه مستضعفین و تکیه بر اقتصاد مقاومتی و فرهنگ اسلامی و انقلابی دانست و گفت: این مهم جز در سایه وحدت و همدلی رقم نخواهد خورد.

به گزارش میلاد لارستان؛ این تجمع بزرگ با قرائت بیانیه و شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس و مرگ بر آل سعود خائن به پایان رسید.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۷:۲۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین