شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۹ق.ظ
::آخرین مطلب 11 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

هفته اول تير ماه 1386 -شماره 474 (اگر خاموش بنشيني گناه است)

لارستانِ مدعي ارتقاء در ابعاد مختلف صنعت گامي در خور برنداشته است. پس از مدتها مطالعه بالاخره به اين نتيجه رسيدند كه مي‌توان منطقه لارستان را در صنعت توسعه داد…

لارستانِ مدعي ارتقاء در ابعاد مختلف صنعت گامي در خور برنداشته است. پس از مدتها مطالعه بالاخره به اين نتيجه رسيدند كه مي‌توان منطقه لارستان را در صنعت توسعه داد و چالش‌ بيكاري و عدم توسعه واقعي منطقه را مرتفع ساخت.
برخي اظهار مي‌نمايند سيمان لارستان صنعتي بود كه مي‌رفت سرمايه‌گذاري در منطقه را به يأس مبدل سازد اما خوشبختانه با به راه افتادن و توسعه آن تا ۴۰۰۰ تن در روز بارقه اميدي براي اين منطقه ايجاد شده است.
اين بارقه را بايد به فال نيك گرفت و در رشد صنايع فعالانه گام برداشت.
نكته‌اي كه بايد به آن توجه نمود اين است كه مسئولين در ترغيب و تشويق سرمايه‌گذاران و متمولين منطقه براي رشد و توسعه بكوشند زيرا تا ابعاد مختلف توسعه تكميل نشود ارتقا بعيد است صورت پذيرد.
مسئولين صنايع، فرمانداري لارستان و… با برنامه‌ريزي و دعوت از متمولين و سرمايه‌گذاران بومي پيشنهاد يك سري كارخانه‌هاي صنعتي مورد لزوم منطقه كشور را فراهم نمايند و با همكاري صميمانه در تحقق آن كوشا باشند.
مردم يك گام بردارند و مسئولين از دولت بخواهند دو گام بردارد تا پيشرفت ايجاد شود و اشتغال بوجود آيد.
 طبعاً ايجاد اشتغال، گسترش ازدواج را فراهم و نابودي فساد را به همراه مي‌آورد و اين عمل صالحي است كه در دنيا و آخرت پاداش دارد.
ما مي‌گوييم راه ارتباطي و ريلي شيراز – جهرم – لار هرمزگان كمترين مسافت و امن‌ترين محيط براي رفت و آمد است و درست هم مي‌گوييم.
آيا مي‌دانيد توسعه صنعت با وجود مسافت كم خود عامل مهمي براي تسريع در ساختن راهها و تعالي اقتصادي منطقه است.
سرمايه‌داران عزيز منطقه اعم از آنهايي كه در ايران يا خارج از كشور به سر مي‌برند بكوشند و با سرمايه‌گذاري به موقع دَين خود را به نظام جمهوري اسلامي و مردم لارستان ادا نمايند و بدانند كه عدم توسعه منطقه جريان بسيار خطرناكي است كه اگر مسئولين، مردم و رسانه‌ها خاموش بنشينند گناهي نابخشودني مرتكب شده‌اند و فرزندان آينده اين مرز و بوم از ما نخواهند گذشت.
مدير مسئول

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۷:۴۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین