جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۷ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2
رئیس شورای اسلامی شهر لار

شهر لار می تواند قطب گردشگری باشد

رئیس شورای اسلامی شهر لار با اشاره به اینکه وضعیت بازار قیصریه لار با توجه به قدمت آن در حال نابودی است، یادآور شد: شهری که می تواند قطب گردشگری…

رئیس شورای اسلامی شهر لار با اشاره به اینکه وضعیت بازار قیصریه لار با توجه به قدمت آن در حال نابودی است، یادآور شد: شهری که می تواند قطب گردشگری باشد، آثار تاریخی آن در حال تبدیل به مخروبه است.

به گزارش میلاد لارستان عبدالله محبی در جلسه با مسئولان و فعالان میراث فرهنگی لارستان که با حضور مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس برگزار شد در سخنانی با اعلام آمادگی کامل شورای اسلامی شهر لار برای رسیدگی به بافت تاریخی و تبدیل آن به یک قطب گردشگری، اظهار کرد: با فراهم سازی زمینه های گردشگری، می توان با ایجاد اشتغال برای جوانان این شهر امیدوار بود.

وی با اشاره به بازدید پیش از عید سال خود و تعدادی از مسئولان از قلعه اژدهاپیکر، افزود: متأسفانه در حاشیه این بازدید متوجه حضور چندین معتاد بودیم که مشغول تزریق مواد مخدر در این مکان باارزش تاریخی بودند.

رئیس شورای اسلامی شهر لار تصریح کرد: مکان تاریخی همچون قلعه اژدهاپیکر که می تواند قطب گردشگری و مرکزی برای ایجاد اشتغال باشد به محلی برای حضور اراذل تبدیل شده است.

این مسئول با گلایه از وضعیت نامناسب فضای فیزیکی اداره میراث فرهنگی لارستان، تأکید کرد: شورای اسلامی و شهرداری شهر لار در کنار و در تعامل با میراث فرهنگی است.

وی با ابراز تأسف از وضعیت نامناسب کاروانسراهای تاریخی موجود در قلب شهر لار، ادامه داد: با رسیدگی به کاروانسراهای موجود در شهر لار، می توان زمینه حضور توریست ها را فراهم ساخت که متأسفانه اکنون در حال تبدیل به یک مخروبه است.

محبی با اشاره به اینکه وضعیت بازار قیصریه لار با توجه به قدمت آن در حال نابودی است، یادآور شد: شهری که می تواند قطب گردشگری باشد، آثار تاریخی آن در حال تبدیل به مخروبه است.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “شهر لار می تواند قطب گردشگری باشد”

  1. محمودي گفت:

    لطفا حرف زدن و سخنراني کردن ممنوع ،پيگيري کنيد که چرا لار و لارستان از نقشه گردشگري و طرح امايش گردشگري فارس حذف شده است .دلمان خوش است که اداره کل راه و شهرسازي داريم و رييسش لاريست

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین