دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۲ق.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

هفته چهارم امرداد ماه 1386- شماره 481 (انتخابات مجلس و وظيفه ما)

 انتخابات مجلس شوراي اسلامي يك امتحان الهي است كه همه مسئولين، علما، تحصيل كرده‌ها، دانشجويان، دانش‌آموزان، كسبه، كارگران و همه اقشار مردم را براي يك آزموني كه سرنوشت ۴ سال…

 انتخابات مجلس شوراي اسلامي يك امتحان الهي است كه همه مسئولين، علما، تحصيل كرده‌ها، دانشجويان، دانش‌آموزان، كسبه، كارگران و همه اقشار مردم را براي يك آزموني كه سرنوشت ۴ سال آينده را به دست شخصي مي‌سپارد به پاي صندوق‌هاي رأي مي‌كشاند.
اين كار مهم مي‌طلبد كه لااقل جمعي آگاه و خير گرد آيند و يكي دو نفر كاردان را گزينش كنند و براي همين يكي دو تن سرمايه‌گذاري نموده و تبليغ كنند تا نتيجه‌اي مطلوب عايد گردد و ندامت به دنبال نداشته باشد.
طبيعي است انهايي كه به صحنه مي‌ايند بعضي با برنامه و بعضي بدون برنامه هستند برخي پيش از آن كه به مجلس راه پيدا كنند مي‌دانند بايد از چه كسي يا چه ارگاني چه چيزي را مطالبه كنند و بعضي دنبال اين هستند كه اگر دري به تخته بخورد آنها از نمد كلاهي ببرند.
طبيعي است گروه دوم نبايد اجازه ورود به صحنه را بيابند.
مردم بايد كاملاً بيدار باشند «باري به هر جهت» عمل نكنند محاسبه نمايند در انتخاب و محاسبه، خدا و قيامت در مرحله اول براي خود و مديريت و تدبير طرف مقابل را براي جامعه در نظر بگيرند و بدانند كه هرچند ۴ سال در كل زمان افرينش چيزي نيست اما در اين مدت مي‌توان سرنوشت شهري يا استاني را دگرگون ساخت.
بياييد دست به دست هم بدهيد شخصي مدبر، آگاه، متدين، منطقه‌شناس، خبير به مشكلات جامعه، باسواد و مطلع به مسائل كشوري كه نمايندگان براي او حساب ويژه باز كنند با فراستي بالا و دلسوز كه قصدش خدمتگزاري به جامعه است و براي خدمتگزاري شب و روز را نمي‌شناسد به مجلس بفرستيد و كاملاً از او حمايت كنيد.
شايد برخي بگويند اگر چنين شخصي را ديدي سلام ما را به او برسان. عرض مي‌كنم جمعي گرد هم آيند شخص يا اشخاص را بررسي كنند از اين گونه افراد خواهش نمايند كه به صحنه بيايند زيرا «يك دسته گل دماغ پرور     از خرمن صد گياه بهتر»
فكر كنيم،‌جلو ضربات را بگيريم. با برنامه ريزي و هم‌انديشي و احساس مسئوليت جامعه را تقويت كنيم براي توسعه از نيروهاي اجرايي دلسوز و فعال و مدبر استفاده كنيم.
اجازه ندهيم به جاي پيشرفت و توسعه، عقب‌نشيني كنيم و ما را عقب بزنند هم مردم هم مسئولين هم روحانيت شهر هم تحصيلكرده‌ها و متنفذين جامعه و… بدانند در قبال سرنوشت خويش مسئولند و اگر گامي درست برندارند دود ناكامي به سينه همه سرازي خواهد شد و جمعي را خفه خواهد كرد.
انتخاب صحيح يك امر به معروفي است كه اگر ترك شود هيچ دعايي مستجاب نخواهد شد.
امام علي(ع) در آخرين لحظات حيات به فرزندانش سفارش فرمود كه امر به معروف و نهي از منكر را ترك نكند كه اشرار بر شما مسلط خواهند شد سپس دعا مي‌كنيد اما مستجاب نمي‌شود.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۱ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۷:۵۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین