چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۲ب.ظ
::آخرین مطلب 3 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

هفته چهارم بهمن ماه 1386 -شماره 505 (آقاي استاندار چرا؟)

از روزي كه شخصيتي فرهيخته، از خاندان علم و سيادت سكان‌دار استانداري فارس گرديد و دولت نهم با شعار عدالت‌محوري به ميدان آمد بارقه‌اي از اميد و شوق در جهت…

از روزي كه شخصيتي فرهيخته، از خاندان علم و سيادت سكان‌دار استانداري فارس گرديد و دولت نهم با شعار عدالت‌محوري به ميدان آمد بارقه‌اي از اميد و شوق در جهت عمران و آباداني همتراز و هماهنگ استان و اجراي عدالت عمراني و اقتصادي در دلها درخشيد و ما لاري‌ها و لارستاني‌ها كه طعم تلخ محروميت را چشيده بوديم خوشحال كرد كه از حركت شتاب گرفته عمراني استان سهمي بسزا خواهيم يافت و اشتغال‌زايي با همه ابعادش گسترش شايان توجهي خواهد يافت.
اما هرچه زمان گذشت اخبار رشد عمراني و كلنگ‌زني‌ها در سطح استان بيشتر شد و نفت و گاز و آلومينيوم و پتروشيمي و نيروگاه و ساير امكانات عمراني و صنعتي، يكي پس از ديگري در شهرهاي استان و مجاور لارستان كلنگ‌ خورد اما در لار خبري نشد.
بديهي است ما مخالف پيشرفت شهرستانهاي ديگر نيستيم، بلكه خوشحال هم مي‌شويم، چرا كه هر چراغي كه روشن شود فايده‌بخش است و شايد پرتوي از آن به ديگران هم برسد. اما ما نيز خواهان افروختن چراغي در شهرمان مي‌باشيم.
آقاي استاندار چرا در اين ايام كه در هر گوشه و كنار استان اقدامي در خور و پروژه‌اي موثر ايجاد مي‌شود و شور و شوق سازندگي در دلها موج مي‌زند، در لار خبري نيست و پروژه‌اي ارزشمند افتتاح نمي‌شود.
چرا حتي پروژه‌هاي سالهاي گذشته مانند آب و گاز به بهره‌برداري كامل نمي‌رسد.
مي‌گويند آب تا دروازه شهر رسيده است! زماني مي‌گويند منبع هنوز آماده نيست! موقعي مي‌گويند لوله‌هاي داخل شهر فرسوده است و نياز به تعويض دارد! هنگامي مي‌گويند آبفا طرح را نمي‌پذيرد و نياز به هزينه دارد! خلاصه مردم بايد سرگردان مسئولين باتدبيري! باشند كه هر روز چيزي را علَم مي‌نمايند تا تأخير جا خوش كند غافل از اينكه «التأخير آفاتٌ»!
آقاي استاندار، وعده بود دي ماه جاري با تأخير بيش از دو سال از وعده قبل، لوله‌كشي گاز شهري خاتمه يابد و افتتاح شود اينك ۲۲ بهمن ماه سپري شد و از افتتاح خبري نشد.
چرا يكي از پروژه‌هاي نفتي و صنعتي به لارستان اين ديار مظلومي كه در سخنراني‌ها از آن با آب و تاب تجليل مي‌شود، اجرا نمي‌گردد؟!
آقاي استاندار!‌ ما نمي‌خواهيم تلاش‌ها را ناديده بگيريم اما انتظار مردم بيش از اينهاست همه مي‌گويند چرا امكاناتي كه هر شهرستان جديدالتأسيس داراست ما با سابقه ۷۰ ساله بايد هنوز به انتظارش روزشماري كنيم، گاز، آب، فاضلاب، تأسيسات، صنايع و… در كجا نيست كه ما فاقد آن هستيم.
جناب آقاي استاندار، باور كنيد لارستان شهرستاني بزرگ و مفيد و تاريخي و مهم و افتخارآفرين براي استان بوده و هست و خواهد بود.
اگر عنايت‌ها توسعه و استمرار يابد و نيم نگاهي به اين ديار فراموشان شود بدانيد كه مردم اين مرز و بوم راضي خواهند بود و رضايت عامه خشنودي خدا را به دنبال خواهد داشت.
والسلام
مدير مسئول

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۴:۴۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین