پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۰ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

هفته سوم اسفند ماه 1386 -شماره 508 (آزمون جديد بيداري عمومي را طلب مي‌كند)

بيست و چهارم اسفندماه امتحان ديگري است كه ملت سلحشور ايران اسلامي با رفتن به پاي صندوق‌هاي رأي كانديداهاي دلخواه خود را در سرزمين پهناور ايران اسلامي گزينش نموده و…

بيست و چهارم اسفندماه امتحان ديگري است كه ملت سلحشور ايران اسلامي با رفتن به پاي صندوق‌هاي رأي كانديداهاي دلخواه خود را در سرزمين پهناور ايران اسلامي گزينش نموده و براي مدت ۴ سال به مركز تصميم‌گيري كشور يعني مجلس شوراي اسلامي اعزام مي‌نمايند.
بديهي است نماينده هر شهرستان يا استان مي‌بايد نمايشي از تعالي، فرهنگ، قدرت و عزت منطقه باشد كه براي قانونگذاري در سطح كلان و رفع مشكلات جامعه خويش در سطوح پايين گام بردارد.
گزينش افراد و دقت در انتخاب اصلح كاري است كه مسئوليت آن مستقيماً به عامه مردم برمي‌گردد.
همين طور كه رهبر معظم انقلاب هم تذكر دادند كاري كه شوراي نگهبان انجام مي‌دهد تضمين حداقل صلاحيت‌هاست پس ضرورت دارد با گزينش صحيح بهترين‌ها را به مجلس اعزام نماييم و بدانيم كه چهار سال از عمر جامعه و شهر و ديار و مملكت را سپري كردن و تعالي و ترقي را به ارمغان نياوردن و عزت و سربلندي را به رشد نرساندن گناه نابخشودني است.
با داوطلبان عزيز نيز سخني دارم وجود ۱۰ داوطلب كه تنها يك كانديدا به مجلس راه خواهد يافت خود مسأله‌اي است كه عزيزان بايد توجه نمايند تا نتيجه مطلوب عايد گردد سزاوار است عزيزاني كه احتمال مي‌دهند در اين دوره امكان رأي آوردن ندارند جهت جلوگيري از پراكندگي آراء، كنار بكشند تا فردي كه امكان رأي آوردن را دارد با آراء بيشتر و قدرت كامل‌تري به مجلس راه يابد.
عزيزان كانديداها بدانند اين مسأله مسئوليتي خطير است كه خطرات ناشي از آن نيز كم نيست لذا با دقت بيشتر و محاسبه بهتر گام بردارند.
مردم عزيز و شريف منطقه لارستان با عزمي جزم و دقتي كافي شخص لايق و شايسته‌اي كه بتواند براي رفع مشكلات جامعه گام بردارد انتخاب نمايند و بدانند كه ندامت فايده‌بخش نخواهد بود.
در پايان اميد است كسي كه به مجلس راه يافت پس از سپري نمودن مدت ۴ سال به شهر و ديار خويش برگردد و نتايج كار خويش را از نزديك ببيند و از چند و چون قضيه مطلع شود.
اميد كه آب و هواي پايتخت آنها را فراري از ديار ننمايد و هميشه براي شهر و ديار خويش خدمتگزاري لايق باشند.
مدير مسئول

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۰۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین