پنج شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۱ق.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

هفته سوم فروردين ماه 1387 -شماره 510 (سال جديد و تغيير قيمت هفته‌نامه)

ضمن تبريك مجدد فرا رسيدن نوروز باستاني و ايام ميلاد باسعادت پيامبر رحمت و فرزندش برومندش صادق آل محمد(ص) و هفته‌ وحدت اميد است كه سال جديد براي ملت شريف…

ضمن تبريك مجدد فرا رسيدن نوروز باستاني و ايام ميلاد باسعادت پيامبر رحمت و فرزندش برومندش صادق آل محمد(ص) و هفته‌ وحدت اميد است كه سال جديد براي ملت شريف ايران اسلامي بخصوص مردم غيرتمند لار و  لارستان سالي آكنده از نشاط و سعادت و موفقيت و سربلندي باشد و همين گونه كه رهبر معظم انقلاب پيشنهاد فرمودند سال شكوفايي و نوآوري در صحنه‌هاي مختلف علمي، اقتصادي ، نظامي، سياسي و اجتماعي باشد، سال بيداري جامعه در ابعاد مختلف و سال به بار نشستن ثمرات سي ساله انقلاب اسلامي قلمداد شود.
مطلبي كه لازم است جهت اطلاع عزيزان لارستاني و همشهريان در جاي جاي ميهن اسلامي‌ مطرح گردد اين كه عليرغم همه كوشش‌ها در تداوم ثابت نگه داشتن قيمت هفته‌نامه در مدت ۶  سال، گراني چاپ و كاغذ و …. اين امكان را از ما گرفت و بالاجبار قيمت تك شماره را از يكصد تومان به يكصد و پنجاه تومان افزايش داديم.
هرچند اين مسأله در بعضي مطبوعات از آغاز سال ۸۶ و در بعضي ديگر قبل از آن نيز صورت پذيرفته بود اما سعي ما بر اين بود كه چنين نشود.
اميد است خوانندگان عزيز به مشكلات ما نيز توجه كافي مبذول داشته اين تغيير، در فروش و مطالعه آن بي‌تأثير باشد كه قطعاً چنين خواهد بود.
مدير مسئول

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین