سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۹ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

هفته اول ارديبهشت ماه 1387 -شماره 512 (سخني با مسئولين)

تشريف‌فرمايي رهبر مقام معظم رهبري به استان فارس و حضور پرشور آن حضرت در ميان مردم صميمي و ولايت محور لارستان،‌نعمتي است كه بايد قدر دانست و از وجود اين…

تشريف‌فرمايي رهبر مقام معظم رهبري به استان فارس و حضور پرشور آن حضرت در ميان مردم صميمي و ولايت محور لارستان،‌نعمتي است كه بايد قدر دانست و از وجود اين نعمت بزرگ كمال بهره‌برداري معنوي و مادي نمود و بر اين نعمت سپاس گفت.
شايد حضور حضرت آيت‌الله آيت‌اللهي در منطقه لارستان عاملي براي تشريف‌فرمايي مقام معظم رهبري باشد كه خداوند را به خاطر وجود هر دو نعمت شكرگذاريم و از درگاه احديت براي سلامتي وجود هر دو بزرگوار دست به دعا برمي‌داريم.
مسئولين امر بويژه روحانيت معزز، نماينده مجلس و فرماندار و…. بايد با بيداري و هوشياري كامل از اين حضور پرفيض بهره گيرند و بدانند كه سالها سپري شده تا اين موقعيت دست داده كه رهبر انديشمند و فرزانه بر منطقه منت نهاده  با حضور خويش ما را به فيض رسانده‌اند.
بكوشيم در جمع فيوضات مادي و معنوي و رفع مشكلات مهم عمومي منطقه گوي سبقت را برباييم و از غفلت و تغافل بپرهيزيم و مسئوليت خويش را در برابر خدا و خلق خدا به احسن وجه به انجام برسانيم. انشاءالله
مدير مسئول

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۱۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین