دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۹ق.ظ
::آخرین مطلب 44 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

اقدام جالب بنیاد نیک اندیشان هاشمی

با حضور اصحاب رسانه لارستان و به همت بنیاد نیک اندیشان هاشمی لارستان؛ تور نیم روزه «راه سعادت » برای بازدید از پروژه های عمرانی و خدماتی نیک اندیشان برگزار…

با حضور اصحاب رسانه لارستان و به همت بنیاد نیک اندیشان هاشمی لارستان؛ تور نیم روزه «راه سعادت » برای بازدید از پروژه های عمرانی و خدماتی نیک اندیشان برگزار

می شود به گزارش میلادلارستان و به نقل از روابط عمومی بنیاد نیک اندیشان هاشمی لارستان؛ پنجم آذر ماه با حضور اصحاب رسانه لارستان اولین فصل از تور نیم روزه راه سعادت برگزار خواهد شد.

بنیاد نیک اندیشان هاشمی لارستان در دور تازه ای از فعالیت های فرهنگی خود؛ با برگزاری تور «راه سعادت» زمینه را برای ترویج فرهنگ نیک اندیشی ، نوع دوستی  و قرض الحسنه فراهم می کند.

در این برنامه اقشار مختلف مردم با دعوت قبلی به بازدید از پروژه های مذهبی ـ فرهنگی ـ درمانی ، اشتغال و آموزش و آموزش عالی که با مشاوره این بنیاد دردست اجراست خواهند رفت و از نزدیک با اقدامات عام المنفعه آشنا خواهند شد.

این گزارش حاکی است در اولین مرحله از تور نیم روزه «راه سعادت» بنیاد نیک اندیشان هاشمی میزبان اصحاب رسانه لارستان خواهد بود که این برنامه در پنجشنه پنجم آذرماه برگزار می شود.

شایان ذکر است تا پایان سال جاری اقشار مختلف مردم شامل کسبه و بازاریان ـ جامعه روحانیت ـ مسئولین ـ معتمدین محلی ـ اساتید دانشگاه و جامعه فرهنگیان ، هنرمندان ، ورزشکاران و … از پروژه های عمرانی و خدماتی نیک اندیشان شهرستان بازدید خواهند کرد.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۴:۲۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین