پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۲ب.ظ
::آخرین مطلب 55 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

هفته اول مردادماه 1387 -شماره 524 (شكست استراتژي آمريكا و شاخ صهيونيسم)

در ايام سالروز ميلاد باسعادت مولي‌الموحدين اميرالمومنين و مقارن دومين سالروز پيروزي حزب‌الله در جنگ ۳۳ روزه، خداي منان به دست نيروهاي جان بر كف حزب‌الله پيروزي ديگري براي اين…

در ايام سالروز ميلاد باسعادت مولي‌الموحدين اميرالمومنين و مقارن دومين سالروز پيروزي حزب‌الله در جنگ ۳۳ روزه، خداي منان به دست نيروهاي جان بر كف حزب‌الله پيروزي ديگري براي اين حماسه آفرينان رقم زد.
اسرائيلي كه خود را ارتش چهارم دنيا و ششمين قدرت تسليحات هسته‌اي جهان مي‌نامد در برابر گروهي خداترس كه در جنگ نابرابر ۳۳ روزه به تسليحات پيچيده رژيم صهيونيستي خط بطلان كشيدند و با تمام شجاعت با قلدرمآبي‌هاي آن «نه» گفتند تسليم به تبادل اسرا شد.
به خاطر بياوريم كه امريكا در جريان جنگ ۳۳ روزه به دنبال تغيير نقشه در منطقه و تشكيل خاورميانه بزرگ بود و وزير امور خارجه امريكا برخورد حزب‌الله با رژيم صهيونيستي را به درد زايمان خاورميانه بزرگ تشبيه كرد.
اما با گذشت زمان و زايش عقيم رژيم صهيونيستي شمارش معكوس براي آنان آغاز شد، اتكال به خداوند تعالي، هوشياري و دقت و بيداري و دست كم نگرفتن دشمن، اتحاد و اتفاق ملت‌ها، گسترش وحدت جوامع اسلامي و عدم غرور عواملي است كه پيروزي را براي مسلمين و شكست را براي امريكا و رژيم صهيونيستي به ارمغان مي‌آورد.
به اميد فرا رسيدن آن روز.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۲۲ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین