پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۰ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

آغاز احداث ۳ خانه بهداشت در شهرستان خنج

رییس شبکه بهداشت و درمان خنج از آغاز احداث خانه‌های بهداشت روستاهای جنگویه، شیرداشی و آشنا در این شهرستان خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از خنج‌ کهن،…

رییس شبکه بهداشت و درمان خنج از آغاز احداث خانه‌های بهداشت روستاهای جنگویه، شیرداشی و آشنا در این شهرستان خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خنج‌ کهن، منوچهر قهرمانلو اظهار داشت: عملیات احداث خانه بهداشت روستای جنگویه از توابع بخش مرکزی شهرستان خنج با زیربنای ۱۰۰ مترمربع در زمینی به مساحت ۵۴۱ مترمربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال آغاز شده که اامید می رود این پروژه در مدت ۶ ماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

رییس شبکه بهداشت و درمان خنج ادامه داد: عملیات احداث خانه بهداشت روستای #شیرداشی از توابع بخش مرکزی نیز با زیربنای ۱۰۰ مترمربع در زمینی به مساحت ۱۷۱۲ مترمربع و با اعتبار یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال آغاز شده که این پروژه نیز در مدت ۶ ماه به اتمام خواهد رسید.

قهرمانلو در ادامه افزود: در روستای آشنا از توابع بخش محمله شهرستان خنج نیز یک خانه بهداشت در نظر گرفته شده که ساخت آن آغاز گردیده و ان‌شاءالله در مدت ۶ ماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی اضافه کرد: خانه بهداشت روستای آشنا نیز دارای ۱۰۰ مترمربع زیربنا بوده که با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال ساخته خواهد شد.

رییس شبکه بهداشت و درمان خنج عنوان کرد: با راه‌اندازی و آغاز به کار این واحدهای بهداشتی، شاهد ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به ساکنان عزیز این روستاها باشیم.

قهرمانلو همچنین گفت: احداث دو واحد خانه پزشک در محمله و همچنین یک واحد بهداشتی در روستای #گرمشت نیز از برنامه‌های آینده شبکه بهداشت و درمان خنج می‌باشد که بزودی قرارداد احداث آن بسته خواهد شد.

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۵ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین