سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۲ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

خدمات‌دهی به ۳۵ هزار نفر در مراکز بهداشتی و درمانی لارستان

۳۵ هزار نفر به مراکز بهداشتی درمانی دانشکده علوم پزشکی لارستان در نوروز ۱۴۰۳ مراجعه و خدمات دریافت کردند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان با پایان…

۳۵ هزار نفر به مراکز بهداشتی درمانی دانشکده علوم پزشکی لارستان در نوروز ۱۴۰۳ مراجعه و خدمات دریافت کردند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از وبدا لارستان با پایان طرح سلامت نوروزی در ۱۸ فروردین ماه دکتر محسن سلمان‌پور رئیس دانشکده از ارائه قریب به ۳۵ هزار خدمت در مراکز بهداشتی و درمانی تحت پوشش علوم پزشکی لارستان و در تعطیلات نوروز خبر داد و اظهار داشت: در طرح سلامت نوروزی که از ۲۸ اسفند ماه آغاز شده ۲۵ هزار نفر خدمات مورد نیاز خود را در مراکز بهداشتی و مابقی در مراکز درمانی دریافت کردند که از این بین ۲۵۰ نفر توسط همکاران اورژانس ۱۱۵ منتقل شدند.

وی افزود: ثبت ۱۷۰ مورد زایمان موفق و ۶۳۰ دیالیز در کنار بیش از ۱۳۰۰ مورد سی‌تی اسکن و ام آر آی از دیگر خدماتی است که در تعطیلات نوروز، در بیمارستان‌های تحت پوشش علوم پزشکی لارستان به مردم و مسافرین نوروزی ارائه شده است.

رئیس دانشکده با اشاره به نظارت دقیق همکاران حوزه بهداشت بر سلامت مردم خاطرنشان کرد: در ۶ هزار بازرسی انجام شده توسط کارشناسان بهداشت محیط ۱۶۰۰ کیلوگرم مواد فاسد کشف و ضبط و ۳۳۰۰ مورد کلرسنجی انجام شده است.

دکتر سلمان‌پور همچنین ضمن تقدیر از تلاش همکاران حوزه‌های متعدد بهداشت و درمان دانشکده تصریح کرد: در کنار تمام خدمات بهداشتی و درمانی قریب به ۱۹ هزار مراقبت سلامت و خدمات پرستاری نیز در مراکز تحت پوشش ارائه شده است.

وی نکته حائز اهمیت در نوروز امسال را کاهش آمار فوتی‌های ناشی از سوانح ترافیکی دانست و اذعان داشت: همکاری تنگاتنگ بخش‌های مختلف مجموعه در کنار تلاش مضاعف و بهره‌گیری از پتانسیل‌های موجود، با انتقال به موقع مصدومین و ارائه خدمات صحیح به آنان باعث شده تا امسال شاهد کاهش موارد فوتی ناشی از سوانح ترافیکی برای هم‌وطنانمان در منطقه باشیم.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین