یکشنبه ۰۴ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۰ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

فضای باغ ملی شهر لار بهسازی شد

مسئول واحد فضای سبز شهرداری لار گفت: با هدف رفاه حال شهروندان و بهسازی فضای پارکی و تفریحی شهر لار، بهسازی فضای باغ ملی که یکی از اماکن تفریحی قدیمی…

مسئول واحد فضای سبز شهرداری لار گفت: با هدف رفاه حال شهروندان و بهسازی فضای پارکی و تفریحی شهر لار، بهسازی فضای باغ ملی که یکی از اماکن تفریحی قدیمی این شهر محسوب می شود، از سال گذشته در دستور کار قرار گرفته و اجرایی شده است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لار؛ مهدی ندیمی افزود: در سال گذشته طی بازدید میدانی شهردار لار از پارکها و مکان های تفریحی از جمله باغ ملی، بهسازی فضای این مکان تفریحی در دستور کار قرار گرفت.

مسئول واحد فضای سبز شهرداری لار ادامه داد: در همین راستا، تا کنون اقداماتی همچون: بهبود فضای سبز، بهسازی تک لبه ها و نشیمن گاه ها، نصب مجموعه بازی و بهسازی روشنایی، در این مکان اجرا شده است تا شهروندان بتوانند با آرامش کامل از این مکان زیبا و جذاب استفاده کنند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

3 Responses to “فضای باغ ملی شهر لار بهسازی شد”

  1. ناشناس گفت:

    خداقوت دلاور

  2. ناشناس گفت:

    فقط بايد تاسف خورد بحال شهرداري لار زيرا شنيده ايم وضع مالي خوبي دارد ولي كارهاي عمراني نمي دانند.درشهرداري لار ادم كاربلد وجود ندارد.بحال مردم لار بايد تاسف خورد كه چنين شهرداري دارن

  3. ناشناس گفت:

    فقط بوستان وحدت خور تمیز وبا صفا

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین