یکشنبه ۰۴ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۵ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

 ۵ پروژه عمرانی و خدماتی شهرداری لطیفی در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد

  شهردار لطیفی از افتتاح و بهره برداری از ۵ پروژه عمرانی و خدماتی در هفته دولت با اعتباری بالغ بر ۲۱۰ میلیارد ریال خبر داد. به گزارش میلاد لارستان…

 

شهردار لطیفی از افتتاح و بهره برداری از ۵ پروژه عمرانی و خدماتی در هفته دولت با اعتباری بالغ بر ۲۱۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی شهرداری لطیفی، علی اصغر علی‌پور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دولتمردان شهید رجایی و باهنر گفت: بزرگداشت هفته دولت، پاسداشت خدمات ماندگار بزرگ‌ مردانی است که پایبند فرهنگ خدمت به خلق بوده‌ اند و در این مسیر حتی از جان خود نیز گذشته‌ اند.

وی در ادامه به پروژه های قابل افتتاح شهرداری لطیفی در هفته دولت اشاره کرد و اظهار داشت: در راستای نوسازی و تقویت ماشین آلات شهرداری با پیگیری های صورت گرفته و حمایت های مسولان ارشد شهرستان ۳ دستگاه ماشین آلات عمرانی و خدماتی به شهرداری لطیفی اضافه شد.

علی پور در همین راستا اظهار داشت: یک دستگاه کامیون کمپرسی ده تن ایران خودرو دیزل به ارزش ۲۶ میلیارد ریال ،یک دستگاه کامیونت شش تن آرنا پلاس به ارزش ۱۸ میلیارد ریال و یک دستگاه بیل بکهو لودر به ارزش ۵۳ میلیارد ریال جمعا به ارزش ۹۷ میلیارد ریال خریداری و آماده بهره برداری است.

شهردار لطیفی در ادامه بیان داشت: پروژه کانیوگذاری، زیرسازی و آسفالت بیش از ۱۴ هزار متر مربع و کانیوگذاری ۱۴۵۰ متر طول از معابر شهری با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال در راستای ساماندهی معابر، تسهیل در عبور و مرور، تامین آرامش و آسایش شهروندان به بهره برداری می رسد.

وی افزود: پروژه موزاییک فرش پیاده رو ضلع جنوبی بلوار شهدا و بلوار امام علی(ع) و اجرای مبلمان شهری متناسب با محیط پیرامونی جهت رفاه حال شهروندان به مساحت ۲۲۵۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

شهردار لطیفی در پایان خاطرنشان کرد: بهره برداری از پروژه بهسازی و زیباسازی بلوار امام علی(ع) شامل اجرای زیرسازی ، موزائیک فرش، اجرای تاسیسات برق و روشنایی و نصب چمن مصنوعی به مساحت ۸۴۰ متر مربع و لبه گذاری ۳۵۰ متر طول با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال و بهره برداری از پروژه بهسازی پارک سلامت شامل اجرای نرده بتنی و تاسیسات برق و روشنایی به ارزش ۳ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌ های قابل افتتاح در هفته دولت است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۳ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین