یکشنبه ۰۴ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۶ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

دستگیری 7 داعشی موسوم به “داعش خراسان” در استان فارس

وزارت اطلاعات اعلام کرد: ۱۴ نفر از عناصر موسوم به «داعش خراسان» در ۴ استان کشور شناسایی و با دستور مرجع قضایی بازداشت شدند. به گزارش میلادلارستان ، متن اطلاعیه…

وزارت اطلاعات اعلام کرد: ۱۴ نفر از عناصر موسوم به «داعش خراسان» در ۴ استان کشور شناسایی و با دستور مرجع قضایی بازداشت شدند.

به گزارش میلادلارستان ، متن اطلاعیه وزارت اطلاعات بدین شرح است: «به استحضار ملت شریف ایران می‌رساند طی سلسله عملیات‌های انجام‌ شده توسط ادارات کل اطلاعات استان‌های تهران، البرز، فارس و خوزستان با همکاری جامعه اطلاعاتی کشور، تعداد ۱۴ نفر از عناصر هدایت‌شده از سوی گروهک آمریکایی-صهیونیستی موسوم به «داعش خراسان» شناسایی و با دستور مرجع محترم قضایی بازداشت شدند.

متهمین مورد اشاره در چند روز اخیر با هدف انجام عملیات‌های تروریستی و به‌صورت غیرقانونی وارد کشور شده بودند.
از این تعداد ۷ عنصر داعشی در استان فارس و ۷ تروریست دیگر در استان‌های تهران، البرز و خوزستان دستگیر شدند. نتایج حاصل از تحقیقات و بازجویی‌ها متعاقباً منتشر خواهد شد.

در آستانه اربعین حسینی از عزاداران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و نیز از متولیان محترم و دست‌اندرکاران مساجد، تکایا، مواکب و هیآت تقاضا دارد با حفظ هوشیاری کامل، هرگونه موارد و تحرکات مشکوک را سریعاً به ستاد خبری وزارت اطلاعات به شماره ۱۱۳ گزارش فرمایند.»

روابط عمومی وزارت اطلاعات
۲ شهریور ۱۴۰۳

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۲ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین