یکشنبه ۰۴ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۳ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

سکان اداره ورزش و جوانان لارستان به دست چه کسی سپرده خواهد شد؟!

به گزارش میلاد لارستان، اواسط اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ یعنی حدود ۳٫۵ ماه پیش بود که با انتصاب طیبی رئیس خوش فکر و فعال ورزش و جوانان لارستان به معاون اداری…

به گزارش میلاد لارستان، اواسط اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ یعنی حدود ۳٫۵ ماه پیش بود که با انتصاب طیبی رئیس خوش فکر و فعال ورزش و جوانان لارستان به معاون اداری مالی اداره کل ورزش و جوانان استان فارس، طی حکمی فاطمه ندیمی اهل و ساکن لار که سابقه ۱۸ سال خدمت در کسوت کارشناس اداری مالی، در اداره ورزش و جوانان لارستان را به عهده داشته به عنوان سرپرست این اداره  در لارستان مشغول به کار شد.

اساسا در هر اداره و ارگانی تا حکم سرپرستی به حکم قطعی ریاست یک مجموعه تبدیل نشده باشد، مسئول آن اداره (سرپرست مجموعه) به اصطلاح دست به عصا حرکت کرده و می توان گفت اقدام جدی در راستای پیشبرد فعالیت های آن مجموعه رخ نخواهد داد. چه آنکه این مهم در خصوص اداره ورزش و جوانان لارستان نیز رخ داده و علی رغم توانمندی سرپرست فعلی این اداره، لیکن به دلیل ماهیت سرپرستی بسیاری اقدامات عملیاتی و اجرایی در راستانی توسعه فعالیت های ورزشی شهرستان و یا تعریف فعالیت های جدید رنگ جدیت به خود نخواهد دید.

اما طی روزهای اخیر خبرهایی غیر رسمی مبنی بر معرفی فردی غیربومی برای ریاست ورزش و جوانان لارستان به اداره کل ورزش و جوانان فارس به گوش رسیده که لازم است مواردی در این خصوص مورد توجه قرار گیرد.

در چند سال گذشته خصوصا در سال ۱۴۰۲ با تلاش های فرماندار ویژه لارستان ، رئیس وقت اداره ورزش و جوانان لارستان و رئیس هیئت فوتبال شهرستان اتفاقات خوب ورزشی در جنوب فارس خصوصا برگزاری ۲ دیدار دوستانه تیم های ملی ایران و روسیه در مجتمع طوبی لار انجام گرفت و لارستان بزرگ در ایران و چه بسا در جهان کمی بهتر معرفی گردیده و  مسئولین کشوری و استانی به این باور رسیدند که لارستان میتواند به قطب ورزش جنوب تبدیل شود.

همچنین برگزاری مسابقات فوتسال دو جام رمضان و آن هم با استفاده از VAR برای اولین بار در کشور، برگزاری مسابقات تنیس روی میز ،هندبال و …اهمیت اعتلای ورزش را به رخ کشاند و همه این افتخارات با همراهی مسئولین پرتلاش،جوانان پرانگیزه و پیشکسوتان پرانرژی بوقوع پیوست.

با توجه به موارد فوق و به جهت تثبیت جایگاه لارستان در ورزش جنوب فارس و حتی کشور، در صورت برنامه ریزی به منظور معرفی افرادی غیر بومی در کسوت ریاست اداره ورزش و جوانان لارستان، لازم است افرادی معرفی شوند که بتوانند به خوبی با حمایت مسئولین لارستانی، پیشکسوتان و خیرین ورزشی همچون مدیر قبلی غیربومی ورزش لارستان، خود را عملا یک لارستانی در نگاه مسئولین قلمداد نموده و در راستای اعتلای ورزش این دیار بکوشد.

همچنین در صورتی که گزینه بومی نیز مدنظر می باشد (ادامه فعالیت سرکار خانم ندیمی و یا معرفی گزینه جدید) پیشنهاد میشود جهت استمرار موفقیت ها و همچنین ورزش همگانی و توسعه ورزش در جای لارستان ،به جوانان انقلابی،متعهد و علاقه مند بومی اعتماد کرده و از بین گزینه های متعددی که توسط هیئت های ورزشی و دوستداران ورزش در محافل ورزشی مطرح میشود فردی را معرفی تا ورزش شهرستان همچنان برپاشنه خودباوری و توانمندی بچرخد.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۳ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین