جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۷ب.ظ
::آخرین مطلب 6 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

اجرای 110 برنامه فرهنگی و ورزشی اداره ورزش و جوانان لارستان در دهه فجر

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان گفت: در دهه فجر برنامه های فرهنگی و ورزشی متنوعی در سطح لارستان برگزار خواهد شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط…

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان گفت: در دهه فجر برنامه های فرهنگی و ورزشی متنوعی در سطح لارستان برگزار خواهد شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان لارستان؛ محمدحسن طیبی ضمن تبریک دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی از برگزاری ۱۱۰ برنامه  متنوع در سطح شهرستان خبر داد.

وی ضمن تبریک چهل و چهارمین جشن پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت؛ انقلاب اسلامی ایران، تجلی شکوه ‌مند حماسه و سرافرازی ملتی است که با فریادشان آزادیخواهی و استقلال طلبی را در گوش و جان جهانیان طنین‌ انداز کرد که الگویی جامع و کامل برای کشورهای در بند استبداد و ظلم گردیده است که توانسته ایدئولوژی استقلال طلبی و آزادیخواهی خود را در سراسر منطقه و حتی دنیا تسری بخشد.

طیبی در ادامه بیان کرد:  از شاخص ترین برنامه های اجرایی به برگزاری جشنواره بازی های  بومی محلی منطقه لارستان ، فستیوال کودکان ۳ تا ۷ سال ، جشنواره ورزشی ویژه بانوان ، پیاده روی همگانی ، رقابت های ورزشی از جمله فوتسال، دارت، تنیس روی میز، طناب کشی  برای ایجاد نشاط ویژه کارکنان دولت  و برگزاری ۱۱۰ برنامه فرهنگی و ورزشی در سطح شهرستان اشاره کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان ابراز داشت: برنامه های دهه فجر امسال باشکوه تر از سال های قبل برگزار می شود و تمام هیئت های ورزشی و بخش های تابعه لارستان برنامه های متنوعی را اجرا خواهند کرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۶:۱۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین