سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۹ب.ظ
::آخرین مطلب 60 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

شرکت ۴۵ نفر از گراش، جهرم و لارستان در سمینار دانش افزایی

  مسوول هیئت کشتی لارستان از برگزاری سمینار دانش افرایی توسط کمیته آموزش این هیئت خبر داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی هیئت کشتی لارستان، داود…

 

مسوول هیئت کشتی لارستان از برگزاری سمینار دانش افرایی توسط کمیته آموزش این هیئت خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی هیئت کشتی لارستان، داود عسکرپور اظهار کرد: اولین سمینار دانش افزایی در سال ۱۴۰۳ زیر نظر مدرسین رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه توسط کمیته آموزش هیئت کشتی لارستان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این سمینار با هدف ارتقا و بروزرسانی علم ورزش در بین مربیان و ورزشکاران رشته‌های ورزشی برگزار شد، اظهار داشت: در این همایش آخرین یافته های علمی ورزشی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مسوول هیئت کشتی لارستان با بیان اینکه بیش از ۴۵ نفر شرکت کننده زن و مرد از شهرستان های جهرم، گراش، لار و توابع لارستان در این سمینار حضور داشتند، افزود: فیزیولوژی ورزشی، علم تمرین، حقوق در ورزش، امداد و فوریت های پزشکی در ورزش، علم تغذیه و مکمل ها از مباحث مطرح شده در این دوره دانش افزایی بود.

عسکرپور با اشاره به اینکه سمینار دانش افزایی هیئت کشتی لارستان با همکاری کمیته آموزش اداره کل ورزش و جوانان استان فارس برگزار شد، خاطرنشان کرد: برای شرکت کنندگان در این سمینار، گواهی دانش افرایی از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان فارس صادر می شود.

مسوول هیئت کشتی لارستان با تاکید بر اینکه درصدد هستیم دیگر سمینارهای علمی ورزشی را به صورت تخصصی برگزار کنیم، ادامه داد: در پایان از اساتید این سمینار با اهدای تندیس قدردانی شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین