پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۷ب.ظ
::آخرین مطلب 59 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

معرفی نفرات برتر مسابقات شمشیربازی بانوان استان فارس در لارستان

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان از معرفی نفرات برتر نخستین‌ دوره رقابت‌های شمشیربازی قهرمانی بانوان استان فارس که به میزبانی لارستان برگزار شد، خبر داد. محمدحسن طیبی در گفت…

رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان از معرفی نفرات برتر نخستین‌ دوره رقابت‌های شمشیربازی قهرمانی بانوان استان فارس که به میزبانی لارستان برگزار شد، خبر داد.

محمدحسن طیبی در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان با بیان اینکه پیکارهای شمشیربازی قهرمانی بانوان استان فارس جام فجر در بخش اسلحه «اپه» در روز جمعه ۲۹ بهمن ماه به میزبانی سالن شهید تسلیم لار برگزار شد، اظهار داشت: با پیگیری های رییس هیئت شمشیربازی لارستان، این مسابقات در لارستان به اجرا در آمد.

وی با اشاره به اینکه ادر این دوره از مسابقات ۱۲ بانوی شمشیرباز شرکت داشتند، افزود: داوری این رقابت‌ها توسط داوران هیات شمشیربازی استان فارس انجام شد.

رییس اداره ورزش و جوانان لارستان با بیان اینکه سابقه فعالیت شمشیربازی در لارستان در حدود یکسال است، خاطر نشان کرد: طی این مدت زمان کم، یک تیم کامل بانوان تشکیل شده و در بخش آقایان نیز فعالیت های خوبی در حال انجام است.

طیبی با اشاره به اینکه در تعداد معدودی از شهرستانهای استان فارس رشته ورزشی شمشیربازی دایر شده است، ادامه داد: لارستان پس از شیراز رتبه دوم در رشته شمشیربازی را در اختیار دارد.

وی با ابراز خرسندی از تجهیز مناسب شمشیربازی به امکانات مورد نیاز، اضافه کرد: این مسابقه بیشتر جهت کسب تجربه و آمادگی ورزشکاران این رشته برگزار می شود.

به گزارش میلاد لارستان در پایان این مسابقات، هانیه عفیفی‌پور و نگار زارع از شیراز به ترتیب مقام‌های اول و دوم را کسب کردند و کوثر تندرو و زینب زارعی هر دو از لارستان به مقام سوم مشترک دست یافتند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۶:۲۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین