یکشنبه ۰۴ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۶ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

افتتاح خانه رشد نوجوان (خانه ایران) در لارستان

خانه رشد نوجوان (خانه ایران) در لارستان با حضور مقامات کشوری و استانی افتتاح شد. به گزارش میلاد لارستان، خانه رشد نوجوان (خانه ایران) وابسته به دفتر بسیج دانش‌آموزی لارستان…

خانه رشد نوجوان (خانه ایران) در لارستان با حضور مقامات کشوری و استانی افتتاح شد.

به گزارش میلاد لارستان، خانه رشد نوجوان (خانه ایران) وابسته به دفتر بسیج دانش‌آموزی لارستان با حضور سردار سلیمانی، رئیس سازمان بسیج کشور و سردار یداله بوعلی، فرمانده سپاه فجر استان فارس، افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

این مجموعه فرهنگی در مراسمی با حضور احمد علمدار، معاون سیاسی امنیتی فرمانداری ویژه لارستان، عبدالحمید اخوان، معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش لارستان، و سرهنگ فضل‌الله سلمانپور، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه لارستان، رونمایی شد.

خانه رشد نوجوان دارای امکانات متنوعی از جمله فضای گیم روم، کتابخانه، اتاق مشاوره، مکانی برای برگزاری کلاس‌های آموزشی و کافی‌شاپ است. هدف از تأسیس این مجموعه، اجرای فوق‌برنامه‌های تشکیلاتی و مهارت‌محور با رویکرد برگزاری کلاس‌های آموزشی، فرهنگی و تربیتی عنوان شده است.

مدارس لارستان برای استفاده از این ظرفیت بالقوه در سال تحصیلی جدید می‌توانند با دفتر بسیج دانش‌آموزی لارستان، واقع در معاونت اداره و مدیریت آموزش و پرورش لارستان، هماهنگی نمایند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۴ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین