یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۸ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

خسارت 14 میلیون ریالی باران به کشاورزان لارستان

میلاد لارستان: معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی لارستان،  گفت: در مجموع خسارت هاي مالي وارد شده به بخش كشاورزي شهرستان لارستان در بارندگي های اخیر، ۱۴ میلیون و ۳۶۰…

خسارت کشاورزی در لارستانمیلاد لارستان: معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی لارستان،  گفت: در مجموع خسارت هاي مالي وارد شده به بخش كشاورزي شهرستان لارستان در بارندگي های اخیر، ۱۴ میلیون و ۳۶۰ هزار ريال بوده است.

علی ارغون در گفت و گو با خبرنگار میلاد لارستان با اشاره به آمار بارندگي هاي اخير در مناطق مختلف این شهرستان، اظهار داشت: در این بارندگی شهر لار ۱۱۰، بخش بیرم ۹۷، بخش جویم ۶۲ و روستای درز و سایبان ۷۰ میلیمتر از بارش رحمت الهی بهره مند شدند.

وی با اشاره به خسارت های ناشی از این بارندگی، افزود: در بخش زراعت و كشت هاي گندم، كنجد، پنبه و صيفي جات ۱۰ میلیون و ۸۹۰ هزار ريال به کشاورزان خسارت وارد شده است.

معاون جهاد کشاوزی فارس تصریح کرد: در بخش آب و خاك از قبیل سدها و بندهاي خاکي، جاده بين مزارع و لوله هاي آبياري تحت فشار معادل ۳۹ میلیون و ۲۵۰ هزار ريال خسارت دیده است.

ارغون با بیان اینکه در حوزه دام نیز، ۲۲۰ میلیون ریال خسارت وارد شده است، خاطر نشان کرد: خوشبختانه به تأسيسات اداري جهاد كشاورزي خسارتي وارد نشده است.

مدیر جهاد کشاورزی لارستان اضافه کرد: در مجموع خسارت هاي مالي وارد شده به بخش كشاورزي شهرستان لارستان در بارندگي های اخیر، ۱۴ میلیون و ۳۶۰ هزار ريال بوده است.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین