جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۱ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3
مدیرکل فرودگاه بین المللی لارستان

اتصال ترانزیتی لارستان به 90 نقطه دنیا

میلاد لارستان: مدیرکل فرودگاه بین المللی لارستان گفت: در شش ماهه ابتدایی سال ۹۴، بیش از ۲ میلیون تن بار از طریق فرودگاه بین المللی لارستان جابجا شده است که…

مدیرکل فرودگاه بین المللی لارستانمیلاد لارستان: مدیرکل فرودگاه بین المللی لارستان گفت: در شش ماهه ابتدایی سال ۹۴، بیش از ۲ میلیون تن بار از طریق فرودگاه بین المللی لارستان جابجا شده است که نسبت به سال قبل، ۱۳ درصد افزایش داشته است.

عنایت الله انصاری فرد در گفت و گو با میلاد لارستان؛ با اشاره به عملکرد شش ماهه اول سال فرودگاه بین المللی آیت الله آیت اللهی(ره) لارستان، اظهار داشت: در طول این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته در زمینه تعداد ۳۰ درصد و در بحث جابجایی بار ۱۳ درصد رشد داشته ایم.

وی با اشاره به اینکه در شش ماهه نخست امسال تعداد ۸۹۶ پرواز خارجی از فرودگاه بین المللی لارستان انجام شده است، افزود: طی این مدت، ۱۶۰ پرواز داخلی نیز صورت پذیرفته است.

مدیرکل فرودگاه بین المللی لارستان با بیان اینکه در همین مدت زمان، تعداد ۸۵ هزار و ۱۵۴ مسافر از طریق این فرودگاه به مقاصد مختلف جابجا شده اند، تصریح کرد: از این تعداد، ۱۵ هزار و ۶۷۰ نفر به مقصد شهرهای داخلی و ۶۹ هزار و ۴۸۴ مسافر به کشورهای خارجی سفر کرده اند.

این مسئول در خصوص میزان جابجایی بار نیز، گفت: در شش ماهه ابتدایی سال ۹۴، بیش از ۲ میلیون تن بار از طریق فرودگاه بین المللی لارستان جابجا شده است که نسبت به سال قبل، ۱۳ درصد افزایش داشته است.

انصاری فرد با اشاره به شرکت های هواپیمایی مستقر در فرودگاه بین المللی لارستان، خاطر نشان کرد: شرکتهای هواپیمایی آسمان و ایران ایر از شرکتهای داخلی و ایرعربیا و فلای دبی از شرکتهای خارجی مستقر در فرودگاه لارستان هستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر از فرودگاه بین المللی لارستان به طور مستقیم به قطر، کویت، شارجه، دبی و تهران پرواز انجام می شود، اضافه کرد: بصورت ترانزیتی نیز، فرودگاه لارستان به ۹۰ نقطه دنیا متصل است.

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۶:۲۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین