جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۵۰ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

تجمع 2 هزار نفری بسیجیان لارستان

میلاد لارستان: همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین بیش از ۲ هزار بسیجی شهرستان لارستان گردهم جمع شدند. به گزارش میلاد لارستان؛ پنجشنبه شب، طی آئین باشکوهی بیش از ۲…

خبرگزاری فارس: گردهمایی بزرگ بسیجیان در لارستانمیلاد لارستان: همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین بیش از ۲ هزار بسیجی شهرستان لارستان گردهم جمع شدند.

به گزارش میلاد لارستان؛ پنجشنبه شب، طی آئین باشکوهی بیش از ۲ هزار بسیجی لارستانی در سالن شهدای این شهرستان به مناسبت ۵ آذر ماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین تجمع کردند.

در این مراسم امیر جاهدی فرمانده سپاه ناحیه لارستان، جمشید جعفرپور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، حسین دیندارلو فرمانده انتظامی لارستان و سایر مسئولین و قشرهای مختلف مردم حضور داشتند.

در این برنامه، جاهدی با گرامیداشت هفته بسیج، بسیجی را فردی هوشیار و زمان شناس معرفی کرد و گفت: یک بسیجی با بصیرت می بایست آگاه به مسائل روز باشد و شرایط را درک کند.

فرمانده سپاه لارستان با اشاره به بیانات رهبری در بحث نفوذ دشمن، افزود: بسیجیان باید با عملکرد صحیح خود، تلاش دشمن برای نفوذ در جامعه را ناکام کنند.

نماینده مردم شهرستان لارستان در مجلس شورای اسلامی هم در سخنانی خطاب به بسیجیان درخصوص توجه به کسب علم و دانش، گفت: بسیجیان باید با دانش اندوزی بتوانند پست های کلیدی کشور را بدست گیرند.

وی با بیان اینکه بسیجیان باید در عرصه های مختلف علمی، سیاسی، ورزشی، اقتصادی، اجتماعی و غیره حضوری پررنگ داشته باشند، تصریح کرد: دشمن همه توان خود را برای کمرنگ کردن تفکر بسیجی و از بین بردن ارزش ها بکار گرفته است.

جعفرپور با اشاره به اینکه یک فرد بسیجی باید با اطاعت پذیری عمیق و بصیرانه از فرمانده کل قوا راه صحیح را برگزیند، خاطر نشان کرد: بسیجیان باید با رفتار و منش مدبرانه، صلابت و اعتقاد راسخ و تحلیل حکیمانه، منادی گر تفکر بسیجی باشد.

وی با هشدار نسبت به اینکه دشمن می کوشد تا با نقشه های گوناگون، فرهنگ مبتذل خود را به جوامع القا کند، تصریح کرد: بسیجی باید علاوه بر توانمندی رزمی و نظامی در بُعد فرهنگی، سیاسی و بصیرتی نیز قدرتمند باشد.

به گزارش میلاد لارستان، سر دادن شعارهای «لبیک یاحسین(ع)»، «هیهات مناالذله»، اجرای سرود، اجرای حرکتهای رزمی نظامی توسط هیئت های ورزشی، مدیحه سرایی، اجرای حرکات نمایشی توسط چند ژیمناستیک کار تیم ملی، قهرمان کشوری و همچنین هیئت ژیمناستیک لارستان از دیگر برنامه های اجرا شده در این مراسم بود.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۸:۱۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین