شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۷ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

لارستان در زمره شهرهای برتر در برگزاری المپیاد ورزش همگانی

در جلسه ای از رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان در برگزاری اولین المپاد ورزش همگانی در سال ۹۶ تجلیل شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی…

در جلسه ای از رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان در برگزاری اولین المپاد ورزش همگانی در سال ۹۶ تجلیل شد.
به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان فارس با حضور مدیر کل ورزش و جوانان فارس، معاونین و مدیران ستادی واحدهای اداره کل و روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستانها از مدیران برتر در برگزاری اولین المپیاد ورزش همگانی در سال ۹۶ که این برنامه را به نحو مطلوب و شایسته در سطح شهرستان برگزار نمودند با اهدای لوح سپاس و هدایا تجلیل و قدردانی به عمل آمد.
نخستین المپیاد ورزش همگانی استان برابر دستورالعمل وزارت ورزش و جوانان بهمن ماه سال گذشته در ۸ رشته ورزشی طناب کشی، طناب زنی، داژبال، دوصحرانوردی، والیبال، دارت و دو بازی بومی و محلی در سطح استان فارس برگزار شد.
گفتنی است فاضل صفری، حسن مسعودی، محمدحسن طیبی، عبدالمجید دوراندیش، عباس ریاستی و فرهاد قنبری به ترتیب روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستانهای ممسنی، اقلید، لارستان، خنج، فیروزآباد و سروستان در این جلسه به عنوان مدیران برتر در این بخش معرفی و از تلاشهای آنان با اهداء لوح سپاس و هدایا قدردانی شد.
نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۹:۲۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین