چهارشنبه ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۵ق.ظ
::آخرین مطلب 26 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 12

استاندارد لارستان: دستمال كاغذي غيراستاندارد و تقلبي نخريد

رئیس اداره استاندارد لارستان، از شهروندان خواست تا از خرید دستمال کاغذی غیراستاندارد و تقلبی خودداری کنند. علی رحیمی نژادان در گفت و گو با میلاد لارستان اظهار داشت: با…

رئیس اداره استاندارد لارستان، از شهروندان خواست تا از خرید دستمال کاغذی غیراستاندارد و تقلبی خودداری کنند.

علی رحیمی نژادان در گفت و گو با میلاد لارستان اظهار داشت: با توجه به اجباري بودن اخذ پروانه استاندارد محصول دستمال كاغذي و لزوم عرضه دستمال كاغذي استاندارد از سوي اصناف و همچنين نظر به شكايت ها و نارضايتي متعدد شهروندان از عرضه برخي دستمال كاغذي هاي بي كيفيت و غير استاندارد (هم از لحاظ اندازه دستمال و هم تعداد برگ دستمال درون جعبه) اين اداره بازديدهاي متعددي را از سطح بازار انجام داده است.

وی با بیان اینکه لازم است اصناف در هنگام خريد و عرضه اين محصول باید نسبت به استانداردبودن آن توجه داشته باشند، تصریح کرد: براي اطلاع از اصالت كالا قبل از خريد ميبايست كد ۱۰ رقمي زير علامت استاندارد را به سامانه پيامكي ۱۰۰۰۱۵۱۷ ارسال كنند.

این مسئول افزود: باتوجه به استاندارد ملي دستمال كاغذي، اندازه دستمال كاغذي درجعبه هاي متعارف موجود در  بازار (طول جعبه۲۲-۲۳ سانتي متر) ميبايست فقط ۲۰*۵/۲۰ سانتي متر باشد.

رئیس اداره استاندارد لارستان خاطر نشان کرد: اين اداره ضمن هماهنگي هاي قبلي با اتاق اصناف براي اطلاع رساني اين موضوع به عرضه كننده هاي محصول مذكور، نسبت به انجام گشت مشترك با اداره تعزيرات حكومتي لارستان از فروشگاههاي عرضه كننده اين محصول اقدام خواهد كرد و همشهريان هم ميتوانند در صورت مشاهده تخلف موضوع را به اداره استاندارد لارستان اطلاع دهند.

وی یادآور شد: اداره استاندارد لارستان در راستاي حمايت از حقوق مصرف كننده و توليدكننده هايي كه محصولات مطابق استاندارد توليد مي كنند درصورت مشاهده اجناس تقلبي، اسامي و برندهاي دستمال كاغذي متقلب را براي عموم اعلام خواهد كرد.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۳:۱۴ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین