پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۹ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

نبایستی رفتارهای تبعیض آمیز در ادارات و بانکها باشد/بانکها از متقاضیان وام اشتغال زایی حمایت کنند

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان تاکید کرد: دستگاه های اجرایی شهرستان پیگیری و نظارت کنند که دریافت وام ها تبدیل به اشتغال پایدار شود. به گزارش میلاد لارستان به…

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان تاکید کرد: دستگاه های اجرایی شهرستان پیگیری و نظارت کنند که دریافت وام ها تبدیل به اشتغال پایدار شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ جلیل حسنی در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان با بیان اینکه قسمت اعظم مشکلات به معیشت و اقتصاد مردم بر می گردد؛ افزود: اگر می خواهیم مسائل اقتصادی کشور با توجه به محدودیت منابع مالی دولت حل شود؛ باید همه، به ویژه بخش خصوصی به کمک دولت بیایند و تولید و اشتغال زایی را سامان ببخشند و بزرگترین مشکل که همان بیکاری است را حل نمایند، تا به رونق اقتصادی کشور و اشتغال زایی جوانان کمک شود.

وی با تأکید بر اینکه عمده مشکلات اقتصادی کشور ریشه داخلی دارد؛ خاطر نشان کرد: برای حل مشکلات اقتصادی باید با واقعیت اقتصاد آشنا بود و نمی توان با حرف و شعار مشکلات اقتصادی را ساماندهی کرد، بلکه باید متناسب با امکانات و منابع برنامه ریزی و عمل کرد.

فرماندار ویژه لارستان ادامه داد: همه نارضایتی ها مربوط به مشکلات اقتصادی نیست، بلکه در این زمینه رفتار کارکنان بسیار مهم و تاثیرگذار است و بایستی رفتارهای تبیعض آمیز از بدنه ادارات و بانکها حذف شود.

حسنی با تاکید بر اینکه انسجام و هماهنگی لازم در بدنه شورای اشتغال شهرستان باید بیشتر باشد؛ تصریح کرد: شورای اشتغال شهرستان بایستی همتی مضاعف داشته و در راستای جذب اعتبارات اشتغال و متقاضیان دریافت وام اشتغال زایی تلاش کنند.

نماینده عالی دولت در لارستان خاطر نشان کرد: مسئولین شهرستان برای تایید طرح های اشتغال زایی و بانکها در پرداخت تسهیلات به متقاضیان تمام  تلاش خود را بکار بندند و تا طی مراحل مختلف، جدیت به خرج دهند.

معاون استاندار فارس ادامه داد: اعضا شورای اشتغال شهرستان نسبت به ساماندهی و اولویت های سرمایه گذاری در منطقه تلاش کنند و برای اجرا شدن طرح های اشتغال زایی رد شده، از طریق مرکز استان  پیگیری های لازم را معمول دارند.

وی با بیان اینکه بانک ها و دستگاههای متولی اشتغال، متقاضیان را در بانکها به حال خودشان رها نکنند؛ اظهار داشت: دستگاه های اجرایی و بانکهای شهرستان از حقوق متقاضیان وام اشتغال زایی دفاع کنند و برای دریافت اینگونه وام ها تا حصول نتیجه و تا زمان پرداخت تسهیلاتشان بطور جد پیگیری نمایند.

حسنی در پایان سخنانش بار دیگر تاکید کرد: بانک ها حداکثر سعی خود را بکنند که ضوابط رعایت گردد و متقاضی نیز به هدف خود که همان رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال است؛ برسد و تا آنجایی که بتوانند یک روان سازی و انعطاف در برابر متقاضیان دریافت وام اشتغال زایی داشته باشند.

پیش از این نیز علی اصغر علی پور معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری ویژه لارستان، مهدی قاسمی معاون اداره کل و رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان و جمعی از روسای ادارات و بانکهای شهرستان نیز به ایراد  سخن پرداختند.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۴:۲۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “نبایستی رفتارهای تبعیض آمیز در ادارات و بانکها باشد/بانکها از متقاضیان وام اشتغال زایی حمایت کنند”

  1. ناشناس گفت:

    بر رفتار تبعیض آمیز ادارات وبانکها کدام مسئولین باید نظارت و بر خورد قانونی داشته باشد؟

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین