یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۵ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 11

رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی لارستان معرفی شد

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و معاون مدیر کل تبلیغات اسلامی استان فارس، رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی لارستان معرفی شد. به گزارش ميلادلارستان به نقل از…

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و معاون مدیر کل تبلیغات اسلامی استان فارس، رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی لارستان معرفی شد. به گزارش ميلادلارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ در مراسمی با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و حضرت حجت الاسلام و المسلمین شکرالله دانش معاون مدیر کل تبلیغات اسلامی استان فارس، رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی لارستان معرفی شد.

در این مراسم فرماندار ویژه لارستان در سخنانی اظهار داشت: وضعیت فرهنگی شهرستان لارستان، حضور و مشارکت مردم در اجرای برنامه های فرهنگی، اجتماعی و فعال بودن اقشار مختلف مردم در این زمینه مستلزم وجود دستگاه های قوی، پویا و درعین حال قانونمند می باشد که در این راستا ادارات متولی موضوعات اجتماعی، تبلیغی و فرهنگی و از جمله سازمان تبلیغات اسلامی می تواند با استفاده از پتانسیل و ظرفیت مردمی به خصوص نیروهای جوان توانمند شهرستان، در جهت ارتقاء سطح فرهنگی و اعتقادی و همچنین جلوگیری از آسیب های اجتماعی، تاثیرگذاری مثبت و نقش مطلوبی را ایفا نماید.

حسنی ترکیب مذهبی جمعیت این منطقه را نیز مورد تاکید قرار داد و از رییس جدید سازمان تبلیغات اسلامی لارستان خواست که در جهت ایجاد وحدت بین شیعه و سنی با برنامه و همدلی گام بردارد و از هرگونه فعالیتی که خدای ناخواسته به این وحدت مثال زدنی در شهرستان خدشه وارد کند، جلوگیری نماید.

وی همچنین با تاکید بر پویایی بیش از پیش سازمان تبلیغات اسلامی، خواستار حضور مستمر و مشارکت جدی این اداره در اجرای برنامه های متنوع و ساماندهی امور تبلیغی در شهرستان شد.

در پایان حضرت حجت الاسلام والمسلمین روح الله بلوری بعنوان رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی لارستان معرفی شد. وی اهل شهرستان فراشبند می باشد و پیش از این هم رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان های لامرد و داراب بوده است.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۹:۴۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین