جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۸ق.ظ
::آخرین مطلب 19 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

بازخوانی؛‌ امام خامنه ای:گوشمالی سختی به عوامل بزدل حادثه اهواز خواهیم داد

جمعی از مدال‌آوران کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتای اندونزی، هفته گذشته با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. امام خامنه ای در این…

جمعی از مدال‌آوران کاروان ورزشی جمهوری اسلامی ایران در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتای اندونزی، هفته گذشته با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. امام خامنه ای در این دیدار در سخنان مهمی اظهار داشتند:‌قضیه تلخ اهواز، نشاندهنده این است که ما در این راه که راه افتخار و علم و پیشرفت است، دشمن زیاد داریم. شما باید دائماً این را در یاد داشته باشید.

به دليل اهميت موضوع بخشی از مهمترین سخنان معظم له را در ادامه بازخواني مي كنيم:

۱) قضیه تلخ اهواز، نشاندهنده این است که ما در این راه که راه افتخار و علم و پیشرفت است، دشمن زیاد داریم. شما باید دائماً این را در یاد داشته باشید.

۲)  البته کار بزدلانه‌ای بود. معلوم است با مسلسل به عده‌ای که دفاعی ندارند، شلیک شود، به شهادت می‌رسند. این کار شجاعانه نیست. کار شجاعانه را جوان‌های ما کردند. عده‌ای در میدان دفاع مقدس و عده‌ای در میدان علم و در میدان ورزش.

۳)‌ کسانی این کار را کردند که هر جا در سوریه و این‌ها گیر می‌کنند، آمریکا نجاتشان می‌دهد؛ دستشان هم در جیب سعودی و امارات متحده عربی است. البته گوشمالی داده خواهند شد. آن هم گوشمالی سختی خواهد شد انشاءالله.

۴)  این‌که ورزشکار ایرانی به میدان نرود تا با رژیم صهیونیستی مسابقه ندهد، این قهرمانی است

۵)  گاهی قهرمانی با نرفتن به میدان است. جنجال مسابقه با رژیم صهیونیستی به خاطر این است که ملت ایران را از راه محکم و مستقیمی که از اول انقلاب حرکت کرد، منصرف کنند.

۶)  این که قهرمان ما حاضر بشود زمین بخورد برای این که نرود با آن ورزشکار مسابقه بدهد این قهرمانی است.

۷)  برای کشتی‌گیر سخت است در حالی که می‌تواند بزند، نزند و زمین بخورد. اما این قهرمانی است.

۸)  این که بعضی از شما مدال‌هایتان را به شهدا و مدافعان_حرم تقدیم کردید اینها نشان‌دهنده هویت انقلابی و اسلامی و ایرانی است.

۹) خاضع شدن در برابر هنجارهای استکبار ارزش نیست. مبادا شما را بترسانند و به شما بگویند اگر فلان مسابقه را ندهید، اگر فلان جور ظاهر نشوید، فلان تشکیلات بین‌المللی ناراحت می‌شود.

۱۰) هیچ کاری نمی‌توانند بکنند. این آقای علیرضا [کریمی] ما را تهدید کردند امسال رفت قهرمان شد. شکست را قبول کرد برای یک ارزشی.

۱۱) تسلیم این تهدیدها نشوید. کار خودتان را انجام دهید. میدان ورزش میدان ترس و بیم نیست، میدان #شجاعت، اقدام و پیش‌رفتن است.

۱۲) ارزش‌ها و اصالت‌ها را نمی‌شود زیر پا گذاشت به خاطر گرفتن یک مدال.

۱۳) بدانید که شما قهرمان‌ها زیر چشم مردمید. مردم شما را می‌شناسند. در خیابان، در محل کار هم شما را می‌شناسند.

۱۴)  شما می‌توانید الگوی صلاح، شرافت و نجابت باشید. رفتار خارج از میدان را با رفتار درون میدان تطبیق بدهید. داشتیم افرادی را که این‌طور نبودند.

۱۵) قهرمان می‌تواند متدین باشد، متواضع باشد، یک مادر_خوب باشد، انقلابی_پیشرو باشد.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۶:۴۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین