جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۷ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

“جاده سلامت” در تمام استان‌های کشور ساخته می‌شود

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور گفت: یکی از برنامه‌های فدراسیون فراهم‌کردن شرایط برای ساخت جاده‌‌های سلامت در تمام استان‌های کشور است. به گزارش میلاد لارستان علی مجدآرا در گفت‌وگو با…

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور گفت: یکی از برنامه‌های فدراسیون فراهم‌کردن شرایط برای ساخت جاده‌‌های سلامت در تمام استان‌های کشور است.

به گزارش میلاد لارستان علی مجدآرا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، در حاشیه نشست هم‌اندیشی فدراسیون ورزش‌های همگانی و هیئت‌های همگانی منطقه ۹ کشور ‌اظهار داشت: ساخت جاده‌های سلامت موضوع مهمی است که با همکاری اداره‌های کل ورزش و جوانان، شهرداری‌ها، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها قابل تحقق است.

وی بیان کرد: در حال حاضر جاده‌های سلامت در شهرهای مختلف کشور به ویژه مراکز استان‌ها ساخته شده که از نمونه آن در شهر شیراز است که یک پیاده‌روی عصرگاهی با حضور روسای هیئت‌های فارس، چهارمحال و بختیاری، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد در آن برگزار و هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‌های همگانی از آن بازدید میدانی کردند.

رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی به اختصاص ۲۷ صدم اعتبارات از محل ارزش افزوده به اجرای برنامه‌های ورزش همگانی اشاره کرد و گفت: احقاق این موضوع نیز می‌تواند برای نهادینه کردن ورزش همگانی و شمارکت بیشتر مردم در برنامه‌های همگانی موثر باشد.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۳:۰۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین