جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۰۷ب.ظ
::آخرین مطلب 55 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

هندبالیست‌های لارستانی در اندیشه کسب دومین پیروزی برابر اصفهانی ها

بانوان هندبالیست لارستانی در دومین بازی خود در رقابت‌های لیگ برتر هندبال کشور به دنبال دومین پیروزی برابر یکی دیگر از نمایندگان اصفهان هستند. به گزارش میلاد لارستان چهاردهمین دوره…

بانوان هندبالیست لارستانی در دومین بازی خود در رقابت‌های لیگ برتر هندبال کشور به دنبال دومین پیروزی برابر یکی دیگر از نمایندگان اصفهان هستند.

به گزارش میلاد لارستان چهاردهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور که از هفته گذشته آغاز شده است، در روز جمعه ۱۶ شهریورماه وارد دومین هفته خود می‌شود.

این مسابقات با حضور تیم های شهید چمران لارستان، تاسیسات دریایی تهران، نفت و گاز گچساران،  هیات البرز، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، پتروآموت پویا بوشهر، اشتادسازه طرقبه شاندیز مشهد و ذوب آهن اصفهان برگزار می شود.

تیم شهید چمران لارستان که با عزمی جدی و با بهره‌مندی از بازیکنان ملی پوش بازی نخست خود را با نتیجه مقتدرانه ۲۷ بر ۱۶ برابر فولاد مبارکه سپاهان آغاز کرده است، در بازی این هفته در سالن ورزشی رزمیوش میزبان ذوب آهن اصفهان است. بانوان لارستانی اکنون با ۲ امتیاز و به لطف تفاضل گل بهتر در جایگاه نخست جدول قرار دارند.

دیگر بازی این هفته بین تیم تأسیسات دریایی تهران مدافع عنوان قهرمانی و هندبال هیات البرز برگزار می‌شود. تیم هیأت البرز که در هفته نخست با قرعه استراحت روبه‌رو بوده است، با انگیزه‌ای زیاد پا به این رقابت‌ها گذاشته و اگر می‌خواهد فصل موفقی را پشت سربگذارد باید امتیاز کامل بازی‌ها را بدست آورد.

تیم تهرانی تأسیسات در بازی نخست خود توانسته است با نتیجه خفیف ۳۷ بر ۳۴ بر تیم نفت و گاز گچساران غلبه کند.

بازی سوم هفته دوم بین تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و اشتادسازه طرقبه  شاندیز مشهد برگزار می‌شود. تیم اصفهانی که در بازی نخست مغلوب شهید چمران لارستان شده است برای عقب نیافتادن از کورس صدر جدول محکوم به کسب پیروزی برابر تیم طرقبه مشهد است که در بازی هفته اول موفق به کسب یک پیروزی شیرین با نتیجه ۲۹ بر ۲۰ برابر نماینده بوشهر شده است.

بازی پایانی این هفته بین تیم‌های پترو آموت پویا بوشهر و نفت و گاز گچساران برگزار می‌شود. تیم بوشهری که نخستین حضورش در این رقابت‌ها را تجربه می‌کند، در این هفته می‌تواند با استفاده از امتیاز میزبانی برابر نماینده گچساران پیروز شود. با توجه به شکست هر دو تیم در هفته نخست، این دیدار می‌تواند از جذابیت زیادی برخوردار باشد.

تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان که عنوان‌های قهرمانی در مسابقات باشگاه‌های غرب آسیا، قهرمانی در دوازدهمین دوره لیگ برتر ایران و همچنین مقام سومی سال گذشته را در کارنامه دارد، به عنوان یکی از مدعیان اصلی پای به این دوره از مسابقات گذاشته است.

بانوان لارستانی که به عنوان تنها نماینده استان فارس در این رقابت‌ها شرکت دارند، در مهرماه سال جاری نیز به نمایندگی از کشور ایران در سومین دوره مسابقات هندبال بانوان جام باشگاه‌های آسیا حضور خواهد یافت.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۸:۳۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “هندبالیست‌های لارستانی در اندیشه کسب دومین پیروزی برابر اصفهانی ها”

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین