پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۰ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

دومین برد هندبالیست های لارستانی برابر ذوب آهن اصفهان رقم خورد

بانوان هندبالیست تیم شهید چمران لارستان در دومین بازی خود در لیگ برتر کشور توانستند تیم نامدار ذوب آهن اصفهان را شکست دهند. به گزارش میلاد لارستان ظهر جمعه ۱۶…

بانوان هندبالیست تیم شهید چمران لارستان در دومین بازی خود در لیگ برتر کشور توانستند تیم نامدار ذوب آهن اصفهان را شکست دهند.

به گزارش میلاد لارستان ظهر جمعه ۱۶ شهریورماه ۹۷ هفته دوم از چهاردهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان کشور با انجام ۴ بازی در شهرهای مختلف پیگیری شد.

در نخستین بازی این هفته تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان که در هفته گذشته موفق به پیروزی برابر فولاد سپاهان اصفهان شده، در این هفته میزبان ذوب آهن دیگر تیم اصفهانی حاضر در این رقابت ها بود. این دیدار در سالن ورزشی مرحوم رزمیوش شهر لار برگزار و تیم لارستانی با انجام یک بازی مقتدرانه توانست با نتیجه ۳۴ بر ۲۲ برابر حریف نامدار خود به برتری دست یابد.

در دیگر بازی این هفته، تأسیسات دریایی تهران در یک بازی نزدیک و پایاپای با نتیجه ۳۱ بر ۲۹ هیأت هندبال البرز را شکست دهد تا همچنان تعقیب کننده تیم لارستان در بالای جدول باشد.

بازی سوم هفته دوم میان فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و اشتاد سازه طرقبه  شاندیز مشهد برگزار شد. در این دیدار، تیم اصفهانی توانست با نتیجه ۲۶ بر ۱۷ برابر حریف خود به برتری دست یابد تا شکست خود در هفته نخست را جبران کند.

بازی پایانی این هفته بین تیم های پترو آموت پويا بوشهر و نفت و گاز گچساران انجام و تیم بوشهری نتوانست از امتیاز میزبانی خود استفاده کند و با نتیجه ۲۲ بر ۳۶ بازی را به نماینده گچساران واگذار کرد.

گفتنی است در چهاردهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان کشور ۸ تیم شهید چمران لارستان، تاسیسات دریایی تهران، نفت و گاز گچساران، هیأت هندبال البرز، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، پتروآموت پویا بوشهر، اشتادسازه طرقبه شاندیز مشهد و ذوب آهن اصفهان حضور دارند.

به گزارش میلاد لارستان، بنا به نتایج بازی های امروز، تیم های شهید چمران لارستان و تأسیسات دریایی تهران با ۴ امتیاز و بر حسب تفاضل گل در رده های اول و دوم قرار دارند. تیم های فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، نفت و گاز گچساران و اشتادسازه طرقبه شاندیز مشهد با ۲ امتیاز در رده های بعدی جای گرفته اند و پتروآموت پویا بوشهر و هیأت هندبال البرز بدون کسب امتیاز از ۲ بازی اخیر خود در قعرجدول جای دارند

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۱۶ شهریور ۱۳۹۷ ساعت ۵:۵۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “دومین برد هندبالیست های لارستانی برابر ذوب آهن اصفهان رقم خورد”

  1. ناشناس گفت:

    تبریک تبریک تبریک به همه عوامل

  2. شهروند دلسوز گفت:

    سیخونک
    این برد را به بازیکنان ،کادر فنی و مردم خوب لارستان تبریک میگم

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین