پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۳ب.ظ
::آخرین مطلب 56 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

هفته سوم خرداد ماه 1388 -شماره 567 (22خردادماه دشمن را مات نماييم)

نظام مقدس جمهوري اسلامي كه با حمايت خداي رحمان و درايت عبد صالح خدا حضرت روح‌الله و حماسه آفريني مردم سلحشور ايران اسلامي در يوم‌الله ۲۲ بهمن ماه ۵۷ براساس…

نظام مقدس جمهوري اسلامي كه با حمايت خداي رحمان و درايت عبد صالح خدا حضرت روح‌الله و حماسه آفريني مردم سلحشور ايران اسلامي در يوم‌الله ۲۲ بهمن ماه ۵۷ براساس دو اصل جمهوريت و اسلاميت تحقق عيني يافت و جهان دو قطبي آن روز را حيران ساخت.
با گذشت زمان و اتكا به عقل و فطرت و حمايت و پشتيباني عمومي قاطبه ملت سال به سال بهتر و قوي‌تر درخشيد.
جنگ هشت ساله احزاب چپ و راست و ليبرال و ملحد و در يك كلمه «استكباري» به ياري خداوند منان سپري كرد و با استقلال و كارداني گرفتاريهاي ناشي از جنگ را در طول سالهاي پس از جنگ پشت سر نهاد و در حد توان مستحكم و قوي‌تر از گذشته خود را در عرصه بين‌الملل ظاهر ساخت به نحوي كه برخي از كارشناسان سياسي جهان مي‌گويند: ايران در ۲۰ سال آينده جاي امريكا را در معادلات بين‌المللي خواهد گرفت.
 بايد از همه دست‌اندركاران و كاركنان نظام كه صادقانه رنج متحمل شده‌اند از آغاز تاكنون تشكر كرد.
از افتخارات نظام مقدس جمهوري اسلامي اين بوده كه تقريباً هر ساله يك انتخابات را اعم از مجلس شوراي اسلامي، خبرگان، شوراها و رياست جمهوري را سپري ‌كرده و خواست رأي‌دهندگان نيز به تحقق ‌پيوسته است.
اينك كه در آستانه دهمين انتخابات رياست جمهوري قرار داريم با بيداري، هوشياري و آگاهي كامل به صندوق‌هاي رأي هجوم بريم و با ريختن آراي خود در صندوق‌ها نامزد مورد نظر خود كه اميد است صالح‌ترين، آگاه‌ترين و بادرايت‌ترين كانديداها باشد انتخاب و دين خود را به اسلام و انقلاب و شهداي انقلاب اسلامي كه مسلماً به كاري نظارت دارند ادا نموده و روح پرفتوح امام راحل را شاد، رضايت خدا و شهدا را توشه حيات جاويد خويش سازيم.
بيدار باشيم از مداهنه و مسامحه بپرهيزيم و بدانيم ممكن است يك رأي هم سرنوشت ساز باشد.
با انديشه صحيح و درايت كامل سرنوشت خويش و جامعه اسلامي خود را براي چهار سال آينده به دقت ورق بزنيم و مسئوليت خود را به نحو مطلوب ادا نماييم.
 
وعده ما ۲۲ خردادماه . انشاءالله

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین