سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۴ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 31

هفته چهارم خرداد ماه 1388 -شماره 568 (پايان رقابت و آغاز رفاقت براي ساختن ايران اسلامي)

جمعه ۲۲ خردادماه ۸۸ برگ زريني بر تاريخ عظيم ايران اسلامي افزوده شد و مردم سلحشور ايران اسلامي با حضور بي‌مانند در پاي صندوق‌هاي رأي براي ۴ سال ديگر رئيس…

جمعه ۲۲ خردادماه ۸۸ برگ زريني بر تاريخ عظيم ايران اسلامي افزوده شد و مردم سلحشور ايران اسلامي با حضور بي‌مانند در پاي صندوق‌هاي رأي براي ۴ سال ديگر رئيس جمهور مورد نظر خود را انتخاب كردند.
اكنون بايد شور و هيجان دوره تبليغات به شعور و آگاهي و رقابت تنگ و گه گاه تند به رفاقت صميمي و برنامه‌ريزي بدل نمود و با همكاري و همگامي فضاي ايران اسلامي را به بهترين شكل به گلستان خاورميانه مبدل ساخت.
رئيس جمهور طرح‌هاي رقبا را بررسي و تحليل نموده، از انديشه‌ها بهره‌برداري بهينه نموده و حتي از خود رقبا در پُست‌هاي مهم استفاده نمايند.
همه بايد بدانيم ساختن ايراني آزاد و آباد مستلزم همكاري و همگامي قاطبه‌ انديشمندان و متفكران جامعه است و اين مهم جز با همدلي و رفاقت ميسر نخواهد شد.
پس بياييم براي رضاي خدا و شادي روح امام و شهدا و خرسندي مقام معظم رهبري و توسعه و تعالي اجتماع و زدودن ناهنجاريها و رفع موانع اعم از موانع اجتماعي،‌اقتصادي و سياسي و… دست به دست هم دهيم و با فعاليت حساب شده و برنامه‌ريزي‌ شده اميد و سربلندي و شادماني را براي امت فداكار و از جان گذشته ايران اسلامي به ارمغان آوريم و بدانيم همين طور كه با همدلي دل دوستان را شاد مي‌نماييم بَر غم دشمنان مي‌افزاييم و با ياري خداوند اسباب محو و يأس آنان فراهم مي‌شود.
انشاءالله

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین