جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۶ب.ظ
::آخرین مطلب 40 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

جعفرپور :راستی آزمایی صورت‎های مالی استقلال و پرسپولیس آغاز شده است

نایب رئیس کمیته تحقیق و تفحص از استقلال و پرسپولیس از بررسی و راستی آزمایی چند هزار برگ صورت مالی و اسناد و مدارک دو باشگاه خبر داد و گفت:…

نایب رئیس کمیته تحقیق و تفحص از استقلال و پرسپولیس از بررسی و راستی آزمایی چند هزار برگ صورت مالی و اسناد و مدارک دو باشگاه خبر داد و گفت: در صورت بروز هرگونه تخلف این پرونده ۶ ماه دیگر با نظر صحن علنی به قوه قضاییه ارجاع داده می‌‎شود.

جمشید جعفرپور با اشاره به برگزاری نشست‎‌های مقدماتی اعضای کمیته تحقیق و تفحص از باشگاه استقلال و پرسپولیس، عنوان کرد: در حال حاضر مدارک لازم برای انجام تحقیق و تفحص از دو باشگاه درخواست شده و مدارک لازم و صورت‌های مالی را از دو باشگاه دریافت کردیم و تیم‌های کارشناسی مشغول بررسی مدارک واصله به هیأت تحقیق و تفحص هستند.

نماینده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شورای اسلامی افزود: بنابراین امور کارشناسی تحقیق و تفحص از سرخآبی‌ها آغاز شده و نشست بعدی به گزارش کار کارشناسی کارشناسان هیأت تحقیق و تفحص اختصاص خواهد داشت. جعفرپور ادامه داد: میزان مصارف و هزینه‌های شرکت‌های فرهنگی ورزشی وابسته به وزارت ورزش و جوانان در ۱۰ سال اخیر علی الخصوص تیم‌های تحت پوشش و محل هزینه کرد آن، میزان جریمه‌های ملی و بین‌المللی، سازوکار نظارتی و راهبری، تغییرات سازمانی و انتصابات ستادی شرکت‌های فرهنگی ورزشی وابسته به وزارت ورزش و جوانان در ۱۰ سال اخیر از محورهای این طرح تحقیق و تفحص است که تمرکز اصلی هیأت بر این مسائل است.

به گزارش میلادلارستان به نقل از خانه ملت عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مدارک اسناد مورد بررسی که عمدتا اسناد و صورت‌های مالی دو باشگاه است، چند هزار برگ است که همه این موارد توسط کارشناسان هیأت مورد راستی آزمایی قرار خواهد گرفت. نایب رئیس کمیته تحقیق و تفحص از باشگاه‌های فرهنگی ورزشی وابسته به وزارت ورزش و جوانان اضافه کرد: آیین نامه داخلی مجلس فرصت ۶ ماهه‌ای برای ارائه گزارش هیأت به کمیسیون و صحن علنی تعیین کرده است که در صورت وجود تخلفات در این پرونده طرح با رأی صحن علنی به قوه قضاییه ارجاع می‌شود.

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۶:۵۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین