سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۳ب.ظ
::آخرین مطلب 6 ساعت پیش | افراد آنلاین: 15

راستي ماجرا چيست؟اندر احوال حمله به کامیون حمل لیموترش در محور جهرم- شیراز

خبرگزاري فارس از شليك به كاميون حامل بار در استان فارس(محور جهرم به شیراز) خبر داده بود. راستي ماجرا چيست؟  اين ناامني از كجا صورت گرفته است؟ چگونه مشتي از…

خبرگزاري فارس از شليك به كاميون حامل بار در استان فارس(محور جهرم به شیراز) خبر داده بود. راستي ماجرا چيست؟  اين ناامني از كجا صورت گرفته است؟ چگونه مشتي از خدا بيخبر به خود اجازه ميدهند به كاميون حامل آذوقه مردم با اسلحه گرم يا با مواد آتشزا حمله كنند يا با پرتاب سنگ و ضرب و شتم به راننده، ايجاد ناامني و اضطراب نمايند. اينان مصداق بارز قطاعالطريق و مفسد في الارض هستند كه بايد به اشد مجازات محكوم شوند .

به احتمال قريب به يقين اينان با پولهاي اذناب آمريكا و اسرائيل به صحنه آمده اند تا به امنيت رواني مردم ضربه وارد كنند. نيروهاي انتظامي و مسئولين اطلاعاتي كماكان به هوش باشند و اجازه عرض اندام به هيچ مفسدي ندهند.

طبعاً بين درگيري رژه اهواز و تيراندازي به كاميون حامل ليموترش جاده جهرم – شيراز و حمله به راننده و كمك راننده و هدف گرفتن لاستيكهاي جلو كاميون تفاوتي نيست. هر دو از يك سرچشمه و آبشخور سيراب ميشوند و كار هر دو ايجاد ناامني رواني در كنار جنگ اقتصادي است. مردم و مسئولين و همه اقشار بايد بيدار باشيم اجازه سوء استفاده به هيچ كس ندهيم و در اين موقعيت حساس كاري نكنيم كه در دنيا جوابگوي قانون و در آخرت جوابگوي شهدا، امام شهدا و خداي شهدا باشيم و خود را در مهلكه نيندازيم.

راستي موقعيت، بسيار حساس و امتحان بسيار مشكل است و اين جنگ اقتصادي امنيتي كه روح و جسم جامعه را هدف گرفته از جنگ هشت ساله سختتر و خطراتش بيشتر است هرچند به نظر ميرسد مدت زمانش  خيلي كمتر باشد.

سزاوار است همه، چشمان نظام اس مي باشيم و مسائل اينچنيني را گزارش كنيم و به نيروهاي انتظامي و اطلاعاتي كمك نماييم تا هرچه سريعتر آرامش كامل به جامعه برگردد. بدانيم دشمن با ايجاد ناامني در جامعه و فشار اقتصادي نقشه و برنامه دارد بايد با همگامي و همراهي نقشه دشمن را خنثي نماييم و خطر را از ميهن اسلامي و ام القراي اسلام دور نماييم.

 

سردبیر

 

خبر تکمیلی فارس در اینجا

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۷:۲۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین