یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۷ق.ظ
::آخرین مطلب 47 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

هفته چهارم بهمن 1388 -شماره 599 (سخني با آقاي حسني نماينده مردم لارستان و خنج)

ضمن تبريك ارتقاي بخش گراش به شهرستان گراش، به مردم زحمت‌كش و فعال شهرستان گراش، قبل از هر سخني توجه خوانندگان را به چند نكته جلب مي‌نمايم.۱-نماينده هر نقطه از…

ضمن تبريك ارتقاي بخش گراش به شهرستان گراش، به مردم زحمت‌كش و فعال شهرستان گراش، قبل از هر سخني توجه خوانندگان را به چند نكته جلب مي‌نمايم.
۱-نماينده هر نقطه از كشور نماينده آحاد ملت ايران است و طبعاً بايد مدافع همه ملت ايران باشد خواه به او رأي داده باشند يا با او مخالفت نموده باشند.
۲-هر نماينده بايد با ديدي باز حقايق را آنگونه كه هست ببيند و با تدبير در احقاق حقوق حقه مردمي كه وكالت آنها را پذيرفته كوشش نمايد.
۳-تمام سعي‌اش بر اين استوار نمايد كه در رسيدگي به منطقه‌اي كه مردم او را انتخاب كرده‌اند عدالت را پيشه خود سازد و از تبعيض جداً بپرهيزد.
با توجه به سه نكته ياد شده سخني با‌ آقاي حسني در ميان مي‌گذاريم :
الف) پس از ارتقاي بخش گراش و الحاق اوز و بيرم به آن بخش و تشكيل يك شهرستان، نمايندگان مردم اوز و بيرم به لار آمده و همراه با مردم لار، اعتراض خود را به گوش مسئولان رساندند اما جنابعالي در مصاحبه با خبرگزاري ايسنا مي‌فرماييد «اين اعتراض مربوط به مردم شهر لار است و مردم منطقه لارستان نسبت به ارتقاي شهر گراش راضي هستند» اگر منظور شما مناطقي غير از اوز و بيرم است، رضايت و عدم رضايت آنها بررسي نشده و طبعاً عكس‌العملي نداشته‌اند ولي بخش‌هاي اوز و بيرم و دهستان ارد به صورت اعزام نماينده، عدم رضايت خويش را علناً اعلام كردند و اگر نارضايتي به صورت تجمع در داخل بخش‌ها نبود دلايل ديگري داشته كه نياز به گفتن ندارد اما مصاحبه شما نشان داد كه جنابعالي به كتمان حقايق مبادرت ورزيده‌ايد.
ب)شما اظهار مي‌داريد معترضان از طرفداران آقاي ميرحسين موسوي هستند و مردم عادي حاضر نيستند به خاطر مسأله‌اي به همه مقدسات توهين كنند و…..
ضمناً براي ارائه مدرك هم خبرگزاري و مردم را به راديوهاي بيگانه سوق داده‌ايد.
چقدر بد است كه انسان به عنوان نماينده يك منطقه به مجلس راه پيدا كند و از اموال عمومي ملت حقوق دريافت دارد و اين گونه به موكلين خود تهمت بزند و اكثريت قريب به اتفاق مردم شهر لار را طرفدار فردي جلوه دهد تا آب را گل ‌آلود نموده و مسأله را خراب‌تر سازد.
چرا يك درخواست ساده اجتماعي مردم را به يك جريان نيمه مردة سياسي وصل مي‌نماييد تا از آب گل‌آلود ماهي فاسد را صيد كنيد.
آقاي حسني اگر سخن شما صحت داشته باشد انتخابات دهمين دوره رياست جمهوري در منطقه لارستان زير سوال مي‌رود زيرا حدود ۶۳ درصد شهرستان لار به آقاي دكتر احمدي‌نژاد رأي داده‌اند.
چرا ما حاضر مي‌شويم مردم را فداي ندانم‌كاري‌ها و اغراض خويش سازيم وبه جاي آرامش وسيله تحريك جواناني كه به عمق قضايا واقف نيستند فراهم آوريم.
راستي مردم به كدام مقدسات توهين كرده‌اند مردمي كه آنقدر دقت مي‌كردند اگر شعاري ناصحيح تشخيص مي‌دادند پاسخ نمي‌دادند مردمي كه تصاوير مقام معظم رهبري مد ظله‌العالي و حضرت امام راحل (قدس سره) كه در جاي جاي شهر نصب بود با جان و دل حفظ كردند.
آقاي حسني اين مردم همان‌هايي هستند كه آباء و اجدادشان در ركاب آيت‌الله سيدعبدالحسين لاري براي تحقق حاكميت ولايت فقيه عليه قوام جنگيدند.
اين مردم همان‌هايي هستند كه براي نگهداري ناموس خويش، دخترانشان را به چاه افكندند و دست سربازان قوام از دسترسي به دخترانشان كوتاه كردند.
خوب است مقداري تاريخ لارستان را مطالعه كنيد تا بدانيد حاميان قوام در منطقه چه كساني بودند.
شما چگونه به خود اجازه مي‌دهيد صداي بيگانگان را تكرار كنيد و مردم را به هرچه دلتان خواست متهم سازيد شما با اين عمل خود نشان داديد كه نه تنها حاضر نيستيد سخن مردمي كه با عملكرد غلط شما مخالف‌اند بشنويد بلكه با همه‌گونه اتهام مي‌خواهيد منتقدين خود را از صحنه به در كرده و خود را پيروز ميدان جلوه دهيد.
توجه به اين نكته ضروري است كه ممكن است يكي دو نفر يا چند نفر در جمع كثير مردم نفوذ كرده باشند كه اين ربطي به مردم ندارد.
شما چگونه به خود اجازه داديد كه مردم را آشوبگر بخوانيد و آنها را متهم كنيد كه از گروهي خاص دستور مي‌گيرند همه مردم از آغاز تا انجام يك حرف داشتند و اين يك خواسته قديمي و كهن خويش مي‌دانستند كه استان شدن حق ماست.
آقاي حسني شما در مصاحبه‌ خويش از قانون دم مي‌زنيد و اظهار مي‌داريد براساس قانون فلان مسأله انجام شده اگر كار شما كاملاً قانوني است چرا در جمع مردم حاضر نمي‌شويد تا با استدلال، مردم را قانع سازيد يا لااقل مردم را توجيه نماييد؟
آقاي حسني شما به جاي اين كه از نيروهاي انتظامي بخواهيد كه كماكان از برخورد خودداري نمايند تا آرامش حفظ گردد و بدون هيچ گونه برخوردي مسأله خاتمه پذيرد، با بيان تهديدآميز خويش گويي در پي قرار دادن دو برادر، رو در روي هم بوديد.
راستي، شما چگونه وكيلي هستيد كه حاضر نيستيد از موكلين خود دفاع كنيد و اينان را معاند مي‌بينيد هنر اين نيست خواسته جمعي را كينه‌توزانه و با تهمت مردود قلمداد نماييم و آنان را خداي ناكرده به نظام مقدس جمهوري اسلامي بدبين سازيم.
بلكه هنر آن است كه از مخالف و معاند ياور نظام و جانباز انقلاب بسازيم كه متأسفانه شما فاقد آن هستيد.
ميلاد لارستان حاضر است در صورت دريافت پاسخ منطقي شما، جهت تنوير افكار عمومي چاپ نمايد.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۰۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین