پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۸ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

مقام سوم شطرنج بازیکن لارستان در مسابقات هرمزگان

علی بردبار با ریتینگ بین المللی ۱۵۱۷ از شهرستان لارستان با کسب ۷٫۵ امتیاز مقام سوم را از آن خودش کرد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از صبح ساحل،…

علی بردبار با ریتینگ بین المللی ۱۵۱۷ از شهرستان لارستان با کسب ۷٫۵ امتیاز مقام سوم را از آن خودش کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از صبح ساحل، مسابقات شطرنج ریتد گرامیداشت پیشکسوت «مسلم علیمرادی» ویژه بازیکنان با ریتینگ بین‌المللی زیر ۱۶۰۰ با حضور ۱۲۱ نفر از شطرنجبازان استان های هرمزگان، کرمان، فارس، یزد، بوشهر، تهران، خوزستان، اصفهان، کرمانشاه و البرز در ۹ دور به روش سوئیسی به سرداوری داور بین المللی شهرام سالاری و داوری فاطمه سرفراز شکوهی ، حسین جهانگیری و بهنام علیزاده در محل خانه شطرنج بندرعباس برگزار شد .

در پایان این مسابقات عادل عبدالصمدی با ریتینگ بین المللی ۱۵۹۸ از شهرستان میناب استان هرمزگان با کسب ۸ امتیاز به مقام قهرمانی رسید.

مسعود دائمی با ریتینگ بین المللی ۱۵۱۴ از شهرستان کرمان با کسب ۷٫۵ امتیاز با پوئن‌شکنی بالاتر به مقام دوم دست یافت.

علی بردبار با ریتینگ بین المللی ۱۵۱۷ از شهرستان لارستان استان فارس با کسب ۷٫۵ امتیاز با پوئن شکنی کمتر مقام سوم را از آن خودش کرد.

علی رضا سلطانی نسب با ریتینگ بین المللی ۱۵۵۹ از شهرستان شیراز با کسب ۷ امتیاز با پوئن شکنی بالاتر چهارم شد.منوچهر منوچهری با ریتینگ بین‌المللی ۱۵۷۶ از شهرستان بندرعباس با کسب ۷ امتیاز با پوئن شکنی کمتر مقام پنجم ،امیر کرم پور با ریتینگ بین المللی ۱۵۷۲ از شهرستان لارستان با کسب ۷ امتیاز با پوئن شکنی کمتر مقام ششم ،امید ذاکری با ریتینگ بین المللی ۱۵۹۳ از شهرستان بندرعباس با کسب ۷ امتیاز با پوئن‌شکنی کمتر مقام هفتم ،مطهره تالانه با ریتینگ بین المللی ۱۵۲۹ از شهرستان بندرعباس با کسب ۶٫۵ امتیاز مقام هشتم را از آن خود کردند.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۴:۴۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین