جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۳ق.ظ
::آخرین مطلب 11 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

درخشش 2 کشتی گیر تیم شهید جاهدی لارستان در مسابقات جوانان فارس

دو کشتی گیر تیم شهید مسعود جاهدی لارستان در رقابت های انتخابی جوانان استان فارس صاحب عناوین برتر شدند. به گزارش میلاد لارستان، پیکارهای کشتی آزاد انتخابی جوانان استان فارس…

دو کشتی گیر تیم شهید مسعود جاهدی لارستان در رقابت های انتخابی جوانان استان فارس صاحب عناوین برتر شدند.

به گزارش میلاد لارستان، پیکارهای کشتی آزاد انتخابی جوانان استان فارس برگزار شد و محمدرضا عسکرپور عضو تیم ملی کشورمان تمامی رقبای خود را با امتیاز عالی از پیش رو برداشت و عنوان نخست وزن ۷۰ کیلوگرم را از آن خود کرد.

همچنین امیرحسین فتوحی دیگر کشتی وزن ۱۲۵ کیلوی لارستان که چندین عنوان استان فارس و کشور را در کارنامه دارد با قبول یک شکست در دیدار فینال مقابل حسین رفیعی نفر سوم نوجوانان ایران از شیراز به مدال نقره بسنده کرد و بر سکوی دوم قرار گرفت.

وی سال گذشته در فینال مسابقات کشتی آزاد جوانان استان فارس با حساب ۱۰ بر صفر این کشتی گیر شیرازی را شکست داده بود اما امسال به دلیل عدم آمادگی نتوانست شایستگی های خود را به معرض نمایش بگذارد.

داود عسکرپور به عنوان مربی و سرپرست، تیم کشتی آزاد جوانان لارستان را در این دوره از مسابقات همراهی کرد و حسن معصومی دیگر مربی لارستان بود.

محمدرضا عسکرپور در ترکیب تیم استان فارس به رقابت های قهرمانی جوانان کشور که روزهای ۲۵ تا ۲۷ مهرماه سال جاری در شهرستان سریش آباد استان کردستان برگزار می شود، اعزام خواهد شد.

رقابت های کشتی آزاد انتخابی جوانان فارس با حضور ۹۳ کشتی گیر از سراسر استان، روز چهارشنبه یازدهم مهرماه ۹۷ در خانه کشتی پهلوان امید نوروزی شیراز به کار خود پایان داد.

گفتنی است محمدرضا پیمان فر رئیس هیأت کشتی لارستان و علی اکبر عسکرپور سرپرست تیم کشتی شهید مسعود جاهدی لار از نزدیک شاهد برگزاری این دوره از پیکارها بودند.

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین