جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۰ب.ظ
::آخرین مطلب 45 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

هفته دوم اسفند ماه 1388 -شماره 601 (مسوولين و مردم بيدار باشند)

جرياني كه بر ما گذشت صرف نظر از مشكلات و قضاياي تلخ و شيرين، يك درس بزرگ نيز به همه داد كه بايد بيدار بود و از مسئولين با كمال…

جرياني كه بر ما گذشت صرف نظر از مشكلات و قضاياي تلخ و شيرين، يك درس بزرگ نيز به همه داد كه بايد بيدار بود و از مسئولين با كمال صميميت و با جديت كامل و براساس قوانين درخواست نمود و پيگيري كرد و به نتيجه رسيد و براي نتيجه‌گيري بايد همت كرد و پاشنه كشيد و از پاي ننشست.
فراموش نمي‌كنم قبل از انتخابات مجلس شوراي اسلامي در يكي از سرمقاله‌ها به بيتي از شاعر معاصر مرحومه پروين اعتصامي استناد شده بود كه مي‌گويد:
مَخُسب تا كه نپيچاند آسمانت گوش
كه اين معامله را بهر انتباه كنند
دنبال اين نيستم كه بگويم چه شد و چه عواملي به كار افتادند و چه بي‌توجهي‌هايي صورت گرفت و…. اما اكنون مي‌گويم دوباره همان موقعيت است بيداري، دقت، هوشياري، همت براي تحقق خواسته‌هاي به حق جامعه ضرورت دارد و پي‌گيري‌ پيشنهادها و مصوبات سفر مقام رهبري (مدظله‌العالي) و پي‌گيري مصوبات سفرهاي اول و دوم رياست محترم جمهور در رأس فعاليتهاي مسئولين بايد باشد، توسعه همه جانبه صنعتي در منطقه از اوجب واجبات است.
مسئولين امر با خيرين و متمولين منطقه در جاهاي مختلف جهان وارد مذاكره شوند و در رشد صنعت منطقه بكوشند.
اداره صنايع لارستان در فراهم نمودن امكانات براي صنعتگران و كساني كه در حال حاضر جهت رشد صنايع منطقه گام مي‌زنند، اقدامات عاجل فراهم آورد.
مسئولين شهرستان در قول‌هايي كه مسئولين كشوري و استاني داده‌اند كوشش جدي به عمل آورند و انجام خواسته‌ها را تسريع نمايند.
از موقعيت‌ها بايد كمال استفاده را نمود.
دوستي مي‌گفت: ما از موقعيت‌ها هيچ استفاده نمي كنيم و مثال مي‌زد: ما معتقديم اولين خاستگاه حكومت اسلامي به رهبري مرحوم آيت‌الله مجاهد سيدعبدالحسين لاري هستيم كه در اين جريان صدها شهيد و مجروح داده‌ايم و ۳ بار غارت شده‌ايم حتي دشمن اين مسأله را خوب مي‌داند كه در تحليل خودشان وقتي به فشارهاي وارده به لارستان و كوچك كردن آن سخن مي‌گويند لارستان را در صد ساله اخير مورد بررسي قرار مي‌دهند و اين درست مقارن حركت‌هاي ضد استعماري مردم لارستان به رهبري سيدلاري است كه عليه استعمار پير انگليس صورت گرفته است.
اگر همسايه‌ها چنين گام‌هايي برداشته بودند و چنان برگ برنده‌اي در دست داشتند خيلي قبل از اين به استان تبديل شده بودند اما ما فرصت سوزي كرده‌ايم حال مواظبت كنيم ديگر موقعيت‌ها را از دست ندهيم.
پس بر مسئولين است كه با كمال دقت و سرعت از موقعيت حداكثر استفاده را به نفع مردم رنج ديده لارستان به عمل آورند و در توسعه و تعالي لارستان بكوشند

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۰۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین