جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۱ب.ظ
::آخرین مطلب 57 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 6

هفته اول ارديبهشت ماه 1398 -شماره 606 (آقاي حسني، مردم مي‌گويند چرا بلندگوي بيگانگان شده‌ايد!؟)

در هفته گذشته آقاي حسني نماينده لارستان و خنج در مجلس شوراي اسلامي در نطق پيش از دستور، نكاتي را كه در مصاحبه با ايسنا در تاريخ ۸۸/۱۱/۱۸ بيان كرده…

در هفته گذشته آقاي حسني نماينده لارستان و خنج در مجلس شوراي اسلامي در نطق پيش از دستور، نكاتي را كه در مصاحبه با ايسنا در تاريخ ۸۸/۱۱/۱۸ بيان كرده بود در صحن مجلس تكرار كرد و اظهار داشت: «بخشي از عناصر غير بومي به همراه پس مانده‌هاي جريان اصلاحات ….»
همين مطلب را در مصاحبه ۸۸/۱۱/۱۸ به اين مضمون بيان كرده بود كه «معترضان از طرفداران آقاي ميرحسين موسوي هستند» و در آن مصاحبه مردم را آشوبگر خوانده بود و الهام گيرنده از راديوهاي بيگانه و….
در همان زمان در شماره ۵۹۹، هفته چهارم بهمن ماه هفته نامه ميلاد لارستان با دلايل كامل به اظهارات كذب توأم با اغراض نامبرده پاسخ داده شد اما دوباره همان مطالب با چند واژه اضافه تحت عنوان عناصر غير بومي كه معلوم نيست كدام عناصر را مورد خطاب قرار مي‌دهد در مجلس شوراي اسلامي تكرار كرده و دوباره مردم منطقه را ناراحت و قلباً متأثر و ناآرام ساخته است.
معلوم نيست وي اهميت منطقه لارستان و جايگاه جغرافيايي آن را نمي‌شناسد يا با شناخت آن، آب به آسياب دشمن مي‌ريزد!
كسي نيست از ايشان بپرسد سخني كه بيان نموده‌ايد و موجب تشويش اذهان شده‌ايد مستند قانوني هم دارد آيا از محاكم قضايي مدركي دال بر اين كه اينها پس مانده اصلاحات يا نتيجه عملكردهاي ناصحيح شما و… مي‌باشند داريد؟
يا عادت كرده‌ايد هوايي صحبت كنيد و تشنج آفريني نماييد و براي جامعه مشكل بسازيد؟
يكي از همشهريان مي‌گفت: چرا اجازه مي‌دهند هرگونه توهين كه خواستند به مردم نمايند و كسي نيست كه جلو آنها را بگيرد مگر محاكم قضايي نبايد مانع هرگونه توهين عمومي شوند.
ديگري مي‌گفت: تجمع بهمن ماه مردم ناشي از عملكرد ناصحيح بعضي مسئولين اجرايي و تفكيك بخش‌هاي اوز و بيرم و اتصال آنها به گراش، ريشه در درخواست مكرر آقاي حسني براي تبديل گراش به شهرستان با هر وسيله‌اي داشته و هيچ ربطي به جريان اصلاحات و جنبش سبز و سرخ و سياه ندارد.
نامه‌هاي آقاي حسني به استاندار سابق فارس و پاسخ مدير كل تقسيمات كشوري به آقاي حسني و… مدعاي فوق را ثابت مي‌نمايد و اين كه راديوهاي بيگانه اين مسأله را به جريان اصلاحات وصل كرده‌اند به اين خاطر است كه آنها مي‌خواهند هر صدايي به خبري كه دلخواه خودشان است وصل نمايند لذا به نظر من بايد مسئوليني كه پيشنهادهاي نادرست مي‌دهند كه احتمالاً تحت تأثير بعضي نيز واقع شده‌اند به محاكمه كشيده شوند كه چرا چنين كردند.
ديگري مي‌گفت: چرا با اين همه توضيحات و روشن‌گري‌ها آقاي حسني دست از دروغ پردازي‌هاي قبلي‌اش برنمي‌دارد و متأسفانه در صحن علني مجلس به بلندگوي بيگانگان تبديل مي‌شود و سخناني مي‌گويد كه آنها تكرار مي‌كنند و عملكرد مردم لارستان اعم از شهرستان لار و توابع كاملا روشن است نمونه بارز آن انتخابات رياست جمهوري است.
در انتخابات رياست جمهوري مردم شهرستان لار، ۶۲/۸۶ درصد به آقاي احمدي‌نژاد ۱/۶۲     درصد به آقاي رضايي ۰/۸        درصد به آقاي كروبي و    ۳۳/۴۳    به آقاي موسوي رأي داده‌اند.
جمعيتي هم كه در بهمن ماه تجمع كرده‌ بودند همه مردم بودند پس اين فرافكني‌ها براي چيست؟
درست است كه مردم قلباً به ولايت مطلقه فقيه معتقد و به نظام مقدس جمهوري اسلامي علاقه‌مندند و سخنان ايشان در مردم تأثيري نمي‌گذارد اما چرا او آتش‌بيار معركه مي‌شود و حرف‌هاي نامربوط را تكرار مي‌كند تا خود را مبرا سازد و…
***
آقاي حسني از محدوده تعادل بيرون نرويد اين انديشه كه اكنون قدرت منطقه در دست من است پس براي زادگاه خود با تمام وجود مايه بگذارم كه ديگر چنين فرصتي دست نخواهد داد، رها نمايند.
به حق برگرديد و براي كل منطقه لارستان اعم از شهرستان‌ها، شهرها و بخش‌ها و … قدم‌هاي مهم برداريد و بدانيد كه نسبت به كليه كارهايتان بايد در پيشگاه الهي در مرتبه اول و مردم لارستان در مرحله دوم جوابگو باشيد.
ايمن مشو زفتنه، چو خود فتنه مي‌كني
گر چيره‌اي تو چيره‌تر است از تو روزگار
افسونگر زمانه، تو را هم كند فسون
صياد چرخ پير، تو را هم كند شكار
جز نام نيك و زشت نماند زكارها
جز نيكويي مكن، كه جهان نيست پايدار

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین