جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۹ق.ظ
::آخرین مطلب 58 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

هفته سوم ارديبهشت ماه 1398 شماره 608 (وزير محترم كشور انتظار بيش از اين شايسته نيست)

در بهمن ماه سال گذشته هيأت محترم دولت مصوبه‌اي مبني بر الحاق دو بخش اوز و بيرم به بخش گراش و تشكيل شهرستان جديد از تصويب گذراند كه اين مسأله…

در بهمن ماه سال گذشته هيأت محترم دولت مصوبه‌اي مبني بر الحاق دو بخش اوز و بيرم به بخش گراش و تشكيل شهرستان جديد از تصويب گذراند كه اين مسأله با عكس‌العمل عمومي مردم لارستان، اوز و بيرم مواجه شد و در تجمع چند روزه خويش خواستار انتزاع بخش اوز و بيرم و الصاق آن به لارستان شدند و مسئولين كه از تهران به لار تشريف فرما گرديدند از جمله جناب آقاي مرتضوي معاونت محترم سياسي وزير كشور در اين باره قول مساعد دادند.
شنيده‌ها حاكي است كه تمهيدات لازم جهت انتزاع بخش‌هاي اوز و بيرم و باز گرداندن آن به لارستان انجام شده و فقط تصويب هيأت محترم دولت مانده است كه ضرورت دارد هرچه سريع‌تر اين عمل انجام شود و بيش از اين تأخير روا ندارند زيرا «التأخير آفات».
 طبعاً يكي از آسيب‌هايي تأخير، دامن زدن به شايعات و تقويت آنها و پخش شايعات جديد مي‌باشد كه اساساً براي نظام مقدس جمهوري اسلامي زيان مند است.
آسيب ديگر، گرفتن آرامش از مردم و تلقي اين نكته كه چرا يك خواسته به حق و ساده بايد بيش از چند ماه طول بكشد و مسأله چون برزخي باشد كه اشتغال فكري به دنبال داشته باشد و ساير فعاليتهاي عمراني و تعالي و توسعه را تحت‌الشعاع قرار دهد، طبعاً اين نيز براي جامعه و مردم زيان‌مند است.
اطلاعات واصله حاكي است حضرت آيت‌الله العظمي آيت‌اللهي (مدظله‌العالي) طي رقيمه‌اي ضمن تشكر از مسئولين و دست‌اندركاران وزارت كشور درخواست فرموده‌اند كه در تصويب مسأله تسريع فرمايند.
به همين خاطر از فرماندار لارستان و استاندار محترم فارس مي‌خواهيم از وزارت محترم كشور بخواهند در تصويب نهايي مسأله اقدام عاجل مبذول فرمايند زيرا در مسأله‌اي كه تأخيرش براي نظام جمهوري اسلامي و مردم زيانمند است و درخواست رهبر عظيم‌الشأن لارستان نيز بر تسريع آن است انتظار بيش از اين شايسته نيست.
اميد است هرچه سريع‌تر تصويب تا گام‌هاي بعدي در توسعه جامعه لارستان برداشته شود و دعاي خير مردم را بدرقه راه خويش نمايند.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۳۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین