جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۹ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

هفته چهارم ارديبهشت ماه 1398- شماره 609 (آقاي حسني اختلاف نيندازيد!)

حدود سي و دو سال از پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي ايران مي‌گذرد و لارستان در اين مدت ۸ نماينده را تجربه كرده است. بيش از نيمي از نمايندگان از مركز…

حدود سي و دو سال از پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي ايران مي‌گذرد و لارستان در اين مدت ۸ نماينده را تجربه كرده است.
بيش از نيمي از نمايندگان از مركز شهرستان و بقيه از روستاها و مراكز شهرهاي مناطق مختلف لارستان بوده‌اند كه آخرين آن شماييد.
طبيعي است براي هر نمايندة فهيم، مهمترين عامل جهت توسعه و تعالي حوزه انتخاباتي‌اش وحدت و انسجام مي‌باشد.
پراكندگي، اختلاف و تفرقه سم مهلكي است كه جامعه را به سقوط مي‌كشاند و ماشين توسعه و تعالي را از حركت باز مي‌دارد.
به همين خاطر بر نماينده مردم لازم است كه اگر چيزي براي يك شهر يا بخش يا روستا يا شهرستان تقاضا مي‌كند به تناسب نياز و جمعيت و پراكندگي و شهريت براي ساير نقاط شبيه ان يا مقارن آن براي بخش‌ها، شهرها، روستاها و شهرستان‌هاي ديگر تقاضا كند تا مردم در عمل وحدت و انسجام را ببينند و بوي تفرقه را استشمام نكنند.
اگر به نحوه كار نمايندگان لارستان بخصوص نمايندگان منتخب از مركز شهرستان نظري بيفكنيد ملاحظه خواهيد كرد كه اگر براي تحقق كاري به وزارتخانه‌اي مي‌رفتند هم مناطق را در نظر داشتند و براي همه نقاط گام برمي‌داشتند و تمام سعي‌شان در تحقق عملي و انسجام و يكپارچگي منطقه بوده است.
نمي‌خواهم بگويم در اين هدف صد در صد موفق شده‌اند زيرا پيچ و خم‌ها و موانع درصد موفقيت را كم كرده است اما هدف همين بوده است.
اما جنابعالي عليرغم بعضي حرفهاي زيبا، متأسفانه در عمل وحدت و انسجام را بهم مي‌زنيد و فعاليت‌ها را براي همه مناطق به طور يكسان پيش نمي‌بريد حتي با متهم كردن عامه مردم فرافكني مي‌نماييد و با توهين به برخي به تصور قرار گرفتن در قله حتي خود را سقوط مي‌دهيد و از اين مهم غافليد كه:
بزرگش نخوانند اهل خرد
كه نام بزرگان به زشتي برد
دوست ندارم مسأله را از اين بازتر نمايم اما اگر مورد و مصداق مي‌خواهيد، به كسي كه محرم راز شما باشد مي‌توانم بازگو كنم.
آقاي حسني، دست از تفرقه برداريد، فكر كنيد،  براي وحدت گام برداريد در هر روستايي كه قدم مي‌گذاريد از وحدت و انسجام و يكپارچگي دم بزنيد به تهييج و تحريض كه چيزي جز بالا بردن توقعات به دنبال ندارد، نپردازيد.
هر مكاني را در حدود و اندازه خودش بشناسيد و به همه مناطق خدمت كنيد تا چند صباح باقيمانده بگذرد و در تاريخ كهن لارستان از شما به بدي ياد نكنند.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۴۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین