سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۰ب.ظ
::آخرین مطلب 8 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 29

برگزاری مراسم راهپیمایی یوم الله 13 آبان در لارستان

با حضور فرماندار ویژه لارستان،امام جمعه،مسئولین ،دانش آموزان ، دانشجویان  و قشرهای مختلف مردم، مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در لارستان برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل…

با حضور فرماندار ویژه لارستان،امام جمعه،مسئولین ،دانش آموزان ، دانشجویان  و قشرهای مختلف مردم، مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در لارستان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ همزمان با سراسر کشور، مراسم راهپیمایی یوم اله ۱۳ آبان ماه روز مبارزه با استکبارجهانی، روز تسخیر لانه جاسوسی و روز دانش آموز با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، حجت الاسلام والمسلمین سید مختار موسوی امام جمعه لارستان، علی اصغر علی پور و احسان طاهری معاونین سیاسی و برنامه ریزی فرمانداری، علی پیروز بخشدار مرکزی، اعضا شورای تامین، مسئولین، طلاب و روحانیون، نیروهای نظامی و انتظامی، بسیجیان، فرهنگیان، دانشگاهیان، ورزشکاران، دانش آموزان و قشرهای مختلف مردم در لارستان برگزار گردید.

در این راهپیمایی با شکوه که از چهار راه پیروزی به سمت میدان شهید مدرس شهر لار برگزار شد ؛ دانش آموزان و اقشار مختلف مردم همیشه در صحنه لارستان با سردادن شعارهایی همچون (سیزدهم آبان ماه، صلابت ملت است-روز شکست کفرو، عزت این امت است و امروز روز سیزده آبان است- روز تصرف دژ شیطان است و مرگ برآمریکا و مرگ بر اسراییل) خشم و انزجار خود را از آمریکای جنایت کار و صهیونیسم غاصب نشان دادند.

در تجمع با شکوه این روز، همچنین حجت الاسلام موسوی امام جمعه لارستان نیز سالروز تبعید حضرت امام خمینی (ره) ، روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز دانش آموز را تشریح نمود.

 درپایان این مراسم قطعنامه ی تظاهرات سراسری یوم اله ۱۳ آبان ماه در ۸ بند قرائت شد که شرکت کنندگان در این همایش با شکوه با بانگ رسای تکبیر، مفاد آنرا تأیید کردند.

اجرای گروه سرود طه و قرائت شعر و مقاله از دیگر برنامه های این مراسم با شکوه  بود.

گفتنی است مراسم مشابهی نیز در بخش های اوز،جویم، بیرم، بنارویه، صحرای باغ و روستاهای بخش مرکزی لارستان با شکوه هر چه تمام برگزار گردید.

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۴:۲۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین