شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۳ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

برگزاری یادواره شهید حججی و شهدای دانشجوی لارستان+تصاویر

یادواره شهید حججی و شهدای دانشجوی لارستان با حضور پرشور مردم ولایی لارستان برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان، یادواره شهید حججی و شهدای دانشجوی لارستان با عنوان «از قلم…

یادواره شهید حججی و شهدای دانشجوی لارستان با حضور پرشور مردم ولایی لارستان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان، یادواره شهید حججی و شهدای دانشجوی لارستان با عنوان «از قلم تا ملکوت» با حضور گسترده خانواده شهدا و رزمندگان، بسیجیان، نیروهای نظامی و انتظامی، مسئولین و اقشار مختلف مردم لارستان در حسینیه اعظم لار برگزار شد.

در این مراسم سردار آفاق از فرماندهان جبهه مقاومت با بیان رشادت ها و دلاوری های رزمندگان در جبهه حق علیه باطل سخنرانی کرد.

دیگر مهمان ویژه این برنامه، برادر و عموی شهید محسن حججی بودند که دقایقی درباره شخصیت بارز این شهید و نقش او و مدافعان حرم در دفاع از مظلومان صحبت کردند.

رونمایی از کتاب نقاشی بهشتیان ۲ توسط خانواده شهید محسن حججی، تقدیم تمثال شهید به خانواده ایشان، اجرای سرود گروه طاها، پخش کلیپ رهبری و کلیپ شهید حججی، سخنرانی فرمانده سپاه ناحیه لارستان، سخنرانی رئیس دانشگاه علمی کاربردی لارستان از دیگر برنامه های اجرا شده در این مراسم بود.

شهید محسن حُججی (زادهٔ ۱۳۷۱ در  شهر نجف‌آباد اصفهان و  از نیروهای ایرانی مدافع حرم بود که در ۱۸ مردادماه ۱۳۹۶ خورشیدی و در عملیاتی مُستشاری در منطقهٔ التَنْف –منطقهٔ مرزی بین سوریه و عراق– توسط نیروهای داعش به اسارت درآمد و پس از ۲ روز به‌دست داعش به‌شهادت رسید.

تصاویر این مراسم معنوی را در ادامه می بینیم:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۷:۵۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین