پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۹ب.ظ
::آخرین مطلب 8 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

گردهمایی بزرگ بسیجیان لارستان برگزار شد

به مناسبت گرامیداشت هفته پرشکوه بسیج، گردهمایی بزرگ بسیجیان لارستان برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان در شامگاه پنجمین روز از آذرماه ۹۷، طی آئین باشکوهی با حضور بسیجیان، فرماندار…

به مناسبت گرامیداشت هفته پرشکوه بسیج، گردهمایی بزرگ بسیجیان لارستان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان در شامگاه پنجمین روز از آذرماه ۹۷، طی آئین باشکوهی با حضور بسیجیان، فرماندار ویژه لارستان، مسئولان دستگاههای اجرایی، نیروهای نظامی و انتظامی، رزمندگان، ایثارگران، خانواده معظم شهدا، روحانیون و اقشار مختلف مردم ویژه برنامه گردهمایی بسیجیان در سالن ورزشی تختی شهر لار برگزار شد.

در این مراسم، فرمانده سپاه ناحیه لارستان در سخنانی با تبریک هفته بسیج و برشمردن برخی ویژگی های بارز این ارگان مردمی، اظهار داشت: بسیج، به معنای واقعی یعنی حضور باپشتکار در همه عرصه های علمی، فرهنگی، هنری، نظامی، اجتماعی، اقتصادی و غیره است.

سرگرد امیر جاهدی با اشاره به اهم برنامه های یکسال اخیر نهاد بسیج طی یکسال گذشته، افزود: در زمینه اقتصاد مقاومتی و اردوهای جهادی بسیجیان لارستانی ۳ هزار و ۵۰۰ نفر روز در بخش برادران و یک هزار و ۵۰۰ نفر روز در بخش خواهران در اردوهای جهادی شرکت کردند.

وی با بیان اینکه ساخت چندین سرویش بهداشتی در مناطق محروم به ویژه در مدارس با همکاری بخشداری ها و آموزش و پرورش لارستان انجام شده است، تصریح کرد: با همکاری کمیته امداد و بهزیستی لارستان یک باب منزل مسکونی برای مددجویان ساخته شده و ۳ باب دیگر تا پایان سال آماده افتتاح می شود.

فرمانده سپاه ناحیه لارستان از احداث یک مجموعه ورزشی در یکی از روستاهای این شهرستان در راستای محرومیت زدایی خبر داد و عنوان کرد: کار احداث یک زمین چمن مصنوعی در یکی از محلات محروم شهر لار در آینده نزدیک انجام خواهد گرفت.

این مسئول راه اندازی ۸ صندوق قرض الحسنه با هدف توسعه فرهنگ قرض الحسنه اشاره کرد و یادآور شد: ۱۴۶ هزار نفر ساعت حلقه های بسیج از سال گذشته تا به امروز تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه ۱۰۰ قرآن پژوه بسیجی، ۱۱۰ مربی قرانی و فعالیت ۷۰۰ حافظ قرآنی تربیت شده اند، ادامه داد: از سال گذشته بیش از ۱۰۰ تیم ایست و بازرسی و گشت های محله محور به منظور ایجاد امنیت پایدار برقرار شده است.

جاهدی با ابراز خرسندی از فعالیت موسسه خیریه «لبخند خدا» و تحت پوشش قراردادن ۱۱۰ نفر از ایتام و تأمین جهیزیه ۲۵ نوعروس توسط بسیجیان، گفت: در آینده ای نزدیک از مستند بزرگ عالم منطقه لارستان بزرگ حضرت آیت الله سیدعبدالحسین لاری(ره) رونمایی خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه لارستان از اجرای طرح «همیار ملی» از ابتکارات بسیجیان لارستانی خبر داد و اضافه کرد: این طرح با شعار «ایرانی، کالای ایرانی بخر» بزودی در مدارس سراسر کشور اجرایی خواهد شد.

همچنین در این گردهمایی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با گرامیداشت هفته بسیج، اظهار داشت: نقش برجسته بسیج در دوران دفاع مقدس فراموش ناشدنی است.

جلیل حسنی با بیان اینکه بسیج از توده های مختلف بسیج تشکیل شده است، افزود: بسیج قدرت نرم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با مستکبران بوده و یک بینش و فرهنگ محسوب می شود.

وی ایثارگری، شهادت طلبی، ایستادگی در مقابل بیگانگان را از جمله ویژگی های بسیجیان برشمرد و تصریح کرد: بسیج تبلور یک نظام مشارکتی و الگویی برای پیوند دهنده نظام با مردم است.

این مسئول با تأکید بر اینکه بسیج مختص یک قوم، مذهب یا تفکر سیاسی نیست، ادامه داد: بسیج در زیرپرچم نظام جمهوری اسلامی و با تبعیت از ولایت فقیه حرکت می کند.

به گزارش میلاد لارستان، اجرای گروه سرود طاها لارستان، اجرای ترانه های ارزشی توسط قائدی از خوانندگان بسیجی، اجرای گروه سرود مصباح الهدی لارستان، انجام حرکات ورزشی و غیره از برنامه های اجرا شده در این مراسم بود.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۹:۱۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین