جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۹ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1
پنجشنبه ها با شهدای لارستان:

شهیدچربدست و شهادت با خمسه خمسه

ساعت۱ظهر شروع به قرآن خواندن کرد و ناهار نخورده رفت برای دیده بانی. از طرفی نزدیک ظهر تعدادی نیروی بومی که بعداً مشخص می شود ستون پنجم بودند برای بازدیدآمدند…

ساعت۱ظهر شروع به قرآن خواندن کرد و ناهار نخورده رفت برای دیده بانی. از طرفی نزدیک ظهر تعدادی نیروی بومی که بعداً مشخص می شود ستون پنجم بودند برای بازدیدآمدند و پس از مراجعت آنها بعثی ها خمپاره خمسه خمسه روی تپه کوره موش انداختند. هرچه صدایش زدم جواب نداد

در آبان ماه ۱۳۳۳ در لار دیده به جهان گشود. دوران کودکی و تحصیلات دوره ابتدائی را در شهرقدیم و دبستان تربیت گذراند.در پانزده سالگی با خانواده به شهرجدید نقل مکان کرد و تحصیلات شش ساله دوره متوسطه را در هنرستان ابوذر غفاری به پایان رساند و در رشته برق فارغ التحصیل شد. بسیار متواضع، خوش اخلاق و مردم دوست بود. دوران خدمت سربازی اش را در شهربانی اسلام آباد و دزفول گذراند.

با شروع جنگ تحمیلی  به گفته دوستانش داوطلبانه جبهه غرب را انتخاب کرد و به منطقه سرپل ذهاب اعزام شد .» (برادر شهید)

روزی که می خواستیم حرکت کنیم، نظر علی قرآن را از جیبش بیرون اورد و سوره ای خواند و برای ما ترجمه کرد که هر کس به خدا توکل کند پیروز است.(همرزم شهید)

ساعت۱ظهر شروع به قرآن خواندن کرد و ناهار نخورده رفت برای دیده بانی. از طرفی نزدیک ظهر تعدادی نیروی بومی که بعداً مشخص می شود ستون پنجم بودند برای بازدیدآمدند و پس از مراجعت آنها بعثی ها خمپاره خمسه خمسه روی تپه کوره موش انداختند. هرچه صدایش زدم جواب نداد(همرزم شهید).

شهید  چربدست بیست و نهم آذر ۱۳۵۹ مصادف با ۱۳ صفر در حالی که سه ماه از خدمتش گذشته بود در جبهه سرپل ذهاب در اثر اصابت ترکش خمپاره به شهادت رسید.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین