سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۱ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 17

هفته اول تيرماه 1390 -شماره 658 (اگر ايشان بيايند وظيفه ما چيست؟)

مردم سلحشور لارستان بزرگ اعم از شهرهاي اطراف و شهرستان خنج و بخش‌هاي شش‌گانه لارستان با استقبالي كه در تشريف‌فرمايي فرزند لارستان به شهرستان لار در اسفندماه ۸۹ به عمل…

مردم سلحشور لارستان بزرگ اعم از شهرهاي اطراف و شهرستان خنج و بخش‌هاي شش‌گانه لارستان با استقبالي كه در تشريف‌فرمايي فرزند لارستان به شهرستان لار در اسفندماه ۸۹ به عمل آوردند نشان دادند كه آماده‌اند آقاي بروجردي را در نهمين دوره انتخابات مجلس به عنوان نماينده خويش به مجلس شوراي اسلامي گسيل دارند.
خواست حداكثري مردم منطقه به وسيله جمعي از دلسوزان و نهايتاً توسط حضرت آيت‌الله ‌آيت‌اللهي مرجع منطقه و امام جمعه محبوب لار به ايشان رسيد.
اميد كه نعمت‌ها را قدر بدانيم و نعمت بزرگ مرجعيت در منطقه لارستان را شاكر باشيم.
در اينجا نكاتي متذكر مي‌شوم: اگر ايشان تشريف بياورند وظيفه ما چيست؟
۱-طبعاً آمدن آقاي بروجردي به صحنه حجت بر كساني كه خود را براي كانديداتوري مجلس آماده مي‌كردند و بر كساني كه در انتخاب افراد مردد بودند تمام خواهد كرد.
 به همين خاطر سزاوار است همه يكصدا و منسجم با وحدتي مثال‌زدني كه دشمنان اسلام و انقلاب را خوار نمايد، در صحنه حاضر شويم و با تمام وجود براي ايشان تبليغ كنيم و با رأي قاطع ۹۰ درصدي كه شايسته جناب ايشان و مردم لارستان باشد نماينده خويش را به مجلس بفرستيم.
۲-در اين مدت مسئولين و دلسوزان مراقبت كامل بنمايند و اجازه ندهند كه دشمنان مردم و ناآگاهان و بعضاً ضد انقلاب سوء استفاده كنند و برخي آب به آسياب دشمن بريزند.
۳-انجام يك بسيج عمومي جهت آگاهي دادن به قاطبه مردم در شهر و روستا لازم است زيرا تنوير افكار عمومي و امر به معروف و نهي از منكر وظيفه همگاني است. لذا همه بايد براي اين مهم بسيج شوند و بدانند كه ممكن است حتي يك رأي بتواند سرنوشت قومي را تغيير دهد.
۴-همين طور كه گفته شد آمدن آقاي بروجردي به صحنه خواست عموم مردم لارستان بوده نه تنها خواست مردم شهرستان لار و اين نكته براي همه روشن است كه پذيرش مسئوليت به وسيله ايشان عاملي براي تعالي و توسعه كل منطقه لارستان بزرگ و كهن است نه شهرستان لار به تنهايي، بنابراين دلسوزان شهرستان بايد ارتباط خود را با كل منطقه توسعه دهند و نظرسنجي‌هاي لازم بدون هيچ گونه حب و بغض به عمل آورند و اگر در اين مراحل به مشكلي برخوردند رفع مشكل نمايند كه در نهايت با همراهي و همگامي وسيع‌تر و وحدت يكپارچه‌تر، لارستان بزرگ بتواند جايگاه حقيقي خويش را بيابد و به نقطه ايده‌آل خود برسد.
۵-در اينجا لازم است ضمن تشكر و قدرداني و سپاس از همه عزيزان لاري و لارستاني كه در همه حالات در صحنه حاضر بوده‌اند و خواست‌هاي به حق خويش را مطرح كرده‌اند، نظر آنان را به اين نكته جلب نماييم كه تمامي سعي بر اين باشد كه با بيداري كامل مسير منطق و عقل و درايت و آگاهي توسعه يابد و تندروي‌ها و باري به هر جهت‌‌ها و هرچه پيش آيد خوش آيد‌ها از صحنه كنار رود كه جز ندامت چيزي در پي نخواهد داشت. به اميد آن روز.
مدير مسئول

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۶:۱۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین