چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۵ب.ظ
::آخرین مطلب 56 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

ایده ایجاد بنیاد خیرین اشتغالزا و کارآفرین لارستان به کجا رسید؟رئیس اداره کار گزارش دهند…

ایده ایجاد بنیاد خیرین اشتغالزا و کارآفرین لارستان به کجا رسید؟ شهریور۹۶ بود که مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس در سفر به لارستان خواستار راه اندازی شعبه…

ایده ایجاد بنیاد خیرین اشتغالزا و کارآفرین لارستان به کجا رسید؟

شهریور۹۶ بود که مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس در سفر به لارستان خواستار راه اندازی شعبه ای از بنیاد خیرین اشتغالزا و کارآفرین استان فارس در این منطقه در راستای هدایت سرمایه های ارزشمند خیران به بخش اشتغال شده بود.  (+)

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان فارس در مراسمی که با حضور معاون گردشگری استانداری فارس، فرماندار ویژه لارستان و جمعی دیگر از مدیران شهرستانی ترتیب یافته بود، «اشتغال» را محور سخنان خود قرار داده  و گفته بود:‌ اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی فارس برای بهبود وضعیت اشتغال بیش از ۴۰ طرح و برنامه ملی و استانی در اختیار دارد که از میان آنها در حال حاضر ۴ طرح شامل: «روستای فاقد بیکار»، «مهارت آموزی کارجویان در محیط کار واقعی»، «کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی» و «توسعه اشتغال پایدار(تکاپو)» در دست اجرا و پیگیری است. (این موضوعات نیز باید در لارستان مورد بررسی قرار گیرد)

اما مختاری در آن زمان  راه اندازی شعبه ای از بنیاد خیرین اشتغالزا و کارآفرین استان فارس در لارستان را پیشنهاد داده بود. اگرچه خیرین لارستانی در این زمینه خود نیز پیشقدم بوده و فعالیت های اشتغال زا را نیز در دست اقدام دارند،‌اما ایجاد سازوکار و سازمانی به منظور پیگیری کارآفرینی ناشی از مساعدت خیرین،‌می تواند نوید گسترش اشتغال در منطقه باشد. به نظر می رسد با توجه به پتانسیل فراوان خیرین منطقه این بنیاد می تواند مستقیم زیر نظر بنیاد خیرین کارآفرین و اشتغال زای کشور اداره گردد.

 

خواهشمند است رئیس محترم اداره تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی در این خصوص و فعالیت های انجام شده گزارش دهد.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۸:۰۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین