سه شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۲ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 34

افتتاح همزمان 2 کانون سلامت محله در بخش اوز

همزمان دو کانون سلامت محله لارستان درشهر اوز و دهستان بیدشهر افتتاح شد. به گزارش میلاد لارستان  روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان،صبح یک شنبه ۹ دی ماه اولین کانون…

همزمان دو کانون سلامت محله لارستان درشهر اوز و دهستان بیدشهر افتتاح شد.

به گزارش میلاد لارستان  روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان،صبح یک شنبه ۹ دی ماه اولین کانون سلامت محلات شهرستان در شهر اوز و دهستان بیدشهر افتتاح شد.

در آئین افتتاح کانون سلامت محلات اوز که در سالن کنفرانس بخشداری این شهر و همزمان با جلسه شورای اداری برگزار شد، دکتر کریمی رئیس دانشکده علوم پزشکی با تاکید بر این که همه مردم باید از نعمت سلامتی برخوردار باشند و سلامتی حقیست همگانی، کانون سلامت محلات را بستری فراهم جهت مداخله آگاهانه و داوطلبانه مردم در راستای ارتقاء سطح سلامت محله و شهرستان دانست.

دکتر یگانه معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی نیز با تشکر از پیگیری های مستمر بخشدار اوز، اجتماعی شدن سلامت را گامی بلند در راه رسیدن به عدالت در سلامت عنوان کرد.

در این مراسم مریم فزونی مدیر مشارکت های اجتماعی دانشکده علوم پزشکی با اشاره به چارچوب تشکیلات کانون سلامت محلات و مجمع سلامت محله گفت: اجتماعی کردن سلامت مساله ای است که به تمام دستگاهها و ارگان های مختلف بازمی گردد و تنها دانشکده علوم پزشکی متولی آن نیست، لذا باید این دستگاهها با احساس مسئولیت برای رفع مشکلات محلات حاشیه نشین در حوزه سلامت وارد عمل شوند.

مدیراجتماعی دانشکده علوم پزشکی خاطر نشان کرد: با راه اندازی کانون سلامت محلات مساله سلامت در سطح جامعه گسترده شده و مشارکت جمعی صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: در تلاشیم با راه اندازی کانون سلامت محلات بر شیوه زندگی مردم تاثیر گذار بوده و نیازمندیهای سلامت محلات با شناسایی و اولویت بندی خود مردم حل و فصل شود.

گفتنی است پس از برگزاری نشست، کانون سلامت محله پاسلار اوز در پایگاه بهداشتی شماره ۱ و کانون سلامت محله بیدشهر در خانه بهداشت این شهر افتتاح و راه اندازی شد.

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین